Gå til innhold

trøbbel med xenon

Ranger emnet


thor_no

Anbefalte innlegg

hei. når fruen reiste i stad virket ikke det ene xenon lyset på hennes passat 2003. regnet med at pæra var gått men da hun kom tilbake etter 10 minutter var allt i orden!

 

noen som vet hva dette kan være? litt dumt om lyset kommer og går som det vil.....

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være pæren som synger på siste værset. Billigpærene jeg har brukt tenner bare av og til på slutten av levetiden, og det kan høres ut som du har samme problem. Prøv nye pærer først. Du får to stk for under 200kr inkludert frakt hvis du leter litt på Ebay, men disse holder bare 1-2 år.

Går du til møller for å spør etter pris, så skjønner du hvorfor de alltid har en stol foran skranken til delelageret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være pæren som synger på siste værset. Billigpærene jeg har brukt tenner bare av og til på slutten av levetiden, og det kan høres ut som du har samme problem. Prøv nye pærer først. Du får to stk for under 200kr inkludert frakt hvis du leter litt på Ebay, men disse holder bare 1-2 år.

Går du til møller for å spør etter pris, så skjønner du hvorfor de alltid har en stol foran skranken til delelageret.....

 

er billigpærer der ja. kjøpte de på finn for et par år siden....

 

kjenner i grunn prisen hos møller. jeg tenkte i min enkle sjel at møller hadde no tjuvtriks på lager når det gjalt skifting av disse pærene. det hadde de men trikset gikk på å tyne mest mulig ut av kunden. de skulle ha 4600 for å skifte ei pære! som amatør og med litt kluss skiftet jeg to på 2 timer og da tok jeg meg god tid. hvis en trakk fra prisen på pæra endte de på en timepris på 1700 kr! snakker om frekk faen. skiftet selv jeg.

 

kan lure litt på timeprisen dems. jeg jobber i flybransjen og der opereres det med halve timeprisen enda vi har husleie pr kvadrat høyere enn de har på aker brygge. tror møller hadde hatt godt av litt mere årvåkne kunder.....

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kan jeg vite om det er pæra eller ballasten foresten? kan noen av delene måles med et multimeter?

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår