Shaffe Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Hjelp hjelp! Bytter motor i 240'n, men får ikke entra motoren på girkassa. Har en glippe på ca. 4 cm, men klarer ikke å få entra den. Prøver å jekke opp motor, funker ikke. Opp med girkasse, funker ikke, stuker rundt og får det ikke til. Finnes det noen enkel måte å få entra den på uten å ta ut girkassa?! Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Sørg for at inngående aksling på girkassa treffer splinsen på lamellen og tilslutt svinghjulslageret i veiva. Så er det bare å holde kassa i rett vinkel mot motoren og trø det ihop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Det kan tenkes du har latt inngående aksel på kassa skyve lamellen ut av senter. Titt inn mot veiva og se om splinen i lamellen står midt over pilotlageret i veiva. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Hadde det sånn eg og når eg skulle sette motoren i. Det me gjore var bare også bevege den litt fram og tilbake så kom den, så bare rister du den til. :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaffe Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Ække bare bare. Prøvde å riste å hærje også, funkake :( Takk for tips :) Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Ække bare bare. Prøvde å riste å hærje også, funkake :( Takk for tips :) Det var løye, min kom etter litt risting. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaffe Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Jeg fårre vel te i morra på et vis... høh xD Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rofferen Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 sjekk at lageret i senter av svinghjulet er samme dimesjon som akseltuppen på kassa!det har jeg brent meg på en gang...hvis det stemmer,så lønner det seg og vri litt på reimhjulet i bånn mens du jokker han inn ;) Siter Bruk vett,ligg bredt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Ta nå bare av kassa og entre den på motoren før du monterer da. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWM Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 har ikke glemt å senterere clutchen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg