Gå til innhold

el. vinduer. audi a6

Ranger emnet


vegard19

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Er det vanlig at el vinduene på disse bilene ikke skal gå automatisk opp og ned av seg selv?

fordi jeg må holde knappen inne helt til den lukker seg igjen..

 

det rare er at vinduet på sjaførsiden går automatisk ned. "kun sjaførside"

 

noen som vet hva som er galt?

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig A6'ene med litt mer utstyr hadde dette som orginalt.. Eneste jeg har fått med meg via audiforumet, er at normale a6'er fra begynnelsen av 90-tallet til midten av 90-tallet hadde kun automatisk vindu ned på sjåførsiden. Skal man ha automatisk opp og ned, og på begge sider, må man bytte rele til ett fra S6 eller S4 ellernoe og kode det slik at det funker.. Ligger guide på vag-forumet om hvordan man koder rele..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har lest i instruksjonsboken hvordan man kan lære bilen dette (noe lignende to-do listen over), mulig jeg husker feil, også mulig at dette gjelder for '97 modeller? Rimelig sikker på at vinduene mine er "manuelle" etter at batteriet har vært frakoblet i hvert fall.

 

Jeg kan for så vidt ta vinduene opp og ned via nøkkelen til bilen også

Edit; med fjernkontrollen i nøkkelen altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bytter rele til S6-rele, må man gjøre noe ala det mazda har.. Ta vinduet helt ned, holde det der, helt opp, holde knappen inne osv.. :P

Ganske lett igrunn, men dette funker ikke på vanlig A6..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm virker som det ikke er bare og bare å fikse dette med automatisk på begge el. vinduene.. men kan som sagt bruke nøkkelen, å lukke igjen vinduene og takluke..

 

rart bilen er utstyrt med det, men ikke at vinduene går automatisk ned og opp igjen.. tåpelige greier spørr du meg :p

Endret av vegard19

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår