Gå til innhold

Liten tur med min corre..

Ranger emnet


lil`ob

Anbefalte innlegg

Originally posted by lil`ob

 

Deler som følger med:

 

IHI turbo rhb5 (gått ca30mil etter full overhaling, kostet faen meg 8500+3500 på Turboservice.Dette har jeg kvittering og 1års garanti på)

Manifold

Custom made downpipe rustfritt (_meget_ bra sveise jobb på dette røret)

ic rør med dump ventil

org ic (men denne har du vel selv)

større banjoer til oljetilførsel

Hjerne med chip for turbo (du får min og jeg tar din;) )

bolter, muttere, silikonslanger

 

Kjempe trøtt og kommer ikke på alt som skal være med i øyeblikket, men det viktigste står vel ovenfor.

 

Regner med at jeg får spørsmål om hvorfor turboen ble ødelagt..1gang: Turboen hadde aldri vært overhalt og jeg lekte meg med for høyt ladetrykk over en ganske lang periode.

2gang: To dager etter jeg fikk den tilbake fra turboservice tetta oljetilførselen seg og da knakk akslinga..ingen pen lyd:( Men nå er det større banjoer, så man er 120% at den får nok olje.

 

PS: er ikke bombesikkert jeg skal selge, må sjekke opp økonomi og videre planer.

 

pris: 11000

 

Er dette et komplett kit eller? Alt som trengs for å turbokonvertere?

Har du kjøpt dette som et kit nytt? I tilfelle hvor?:)

`94 Audi S2 coupe

 

`91 VW Corrado G60

 

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prophets

 

Er dette et komplett kit eller? Alt som trengs for å turbokonvertere?

Har du kjøpt dette som et kit nytt? I tilfelle hvor?:)

 

nei, dette kitet kjøpte jeg brukt av en privatperson og aner ikke hvor han fikk tak i det. Vet det er flere som har G60 som har valgt å bruke denne løsningen..alt man trenger følger med ja, kjører med orginal bensinpumpe, regulator etc..

-corrado vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha det ;) Får kjøpt kit på G-tech for 16 k, bare så dere andre vet det;) Tenk på saken da, så kan du enten kontakte meg på mob, (sender PM) eller pm meg... Er det noen mulighet får å få sett på det? Test?

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror LEDS generelt går på 1-5v og pærer tar av derfra. Mulig det går ann å få tak i UV pærer på 12V, men tror prisen på dette kan bli endel dyrere enn en katode. Men om du ikke har lyst på så mye hjemmemekk er det kanskje lettere å prøve å få tak i 12V UV pærer, men vet ikke om disse finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Jeg vil ha det ;) Får kjøpt kit på G-tech for 16 k, bare så dere andre vet det;) Tenk på saken da, så kan du enten kontakte meg på mob, (sender PM) eller pm meg... Er det noen mulighet får å få sett på det? Test?

 

prøvetur mens det står i bilen min skal vi nok ordne hvis salg blir tilfelle ;) bor jo ikke så langt fra lillestrøm..vil du ha det montert eller skal du ordne det selv? g-tech er vel bare useriøst? ser bla. at han har kopiert prislistene til krb og satt opp prisene..

-corrado vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by deetee

Tror LEDS generelt går på 1-5v og pærer tar av derfra. Mulig det går ann å få tak i UV pærer på 12V, men tror prisen på dette kan bli endel dyrere enn en katode. Men om du ikke har lyst på så mye hjemmemekk er det kanskje lettere å prøve å få tak i 12V UV pærer, men vet ikke om disse finnes.

 

Faktisk har dem 12v på mobilsentrum..

 

Bestiller og prøver jeg..

 

Det er sånne parkpære sokkel pærer som er i dashbordet?

Sånne som stikkes inn i kontakta bare..? Ja, må være det.

Det sier seg vel egentlig selv.. Hmm.. Bare glem det.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jo ikke noe problem at LEDs bare trenger 1-5 V, du bare seriekobler me en motstand, dimensjonert or å hold strømmen på et nivå som passer, normalt rundt 20mA. Dioden vil da ta den spenningen den trenger for å åpne(lyse) og resten legger seg over motstanden..

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by corrado_G60

Turbokitet solgt? Har vel egentlig ikke råd til det nå uansett. Det jeg lurte på var hvor mange hk man får med kitet? :)

 

nei, ikke solgt, men skal beholde det inntil videre selv.. har ikke råd til å bytte selv :/ har vel ca 200hk nå, med en annen IC, kam kan man vel få 220-230 ? går iaf bra :)

-corrado vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår