Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Spaca

 

Hehe.. tja, guttene her vet jo at jeg er hunnkjønn da, så de tenker vel sitt ;P (også vet dem at jeg er litt rar.. shhh)...

menneh.. høvdinger i mellom? Tja, får jeg deg på kjøpet så går det greit :op

 

Å jaså???? Blir en bra deal for deg da..;)

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

22 år kjører ikke bil da simca 69 modellen ikke har skilter og 82 mod jetta'n er død.. har til nå hatt 4 biler med skilt og noen fler uten.. penga hentes fra deltidsjobb. jeg vil nok aldri bli ferdig med noen av bila da jeg tjener 5k i måneden..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 år, går på privatskole, men jobber ræva av meg resten av dagen + lørdager og søndager som bildekoratør for å få penger til å gjøre ferdig kadett prosjektet mitt. Er ikke noe problem å skaffe penger hvis man står på litt.

 

Og til sommern får jeg igjen for slitet. Da er kadetten ferdig med cossie motor i en 750 kilos bil, og jeg skal kjøre fletta av gutta på gatebil...hehehe :D

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Fin gammel tråd..

 

Er 17år, har en BMW520i stående i garasjen som jeg bare venter på å få brukt! Går på videregående skole, vk1 kjøretøy i sandnes. Pengen til bilen og stasjet til den har jeg tjent på å jobbe i sommerferier og andre ferier..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes slenger meg på jg og...går for tiden på allmenn på 2. året etter jeg hadde friår ifjor og tjente peng til godbilen min mx-3 så på den har jeg ingen lån helt fram til nå når jeg må betale rep. etter jeg smelte den ganske kraftig. men satser på å unngå banken, jobber utenom skolen på Mekk Sartor og Mekk Gullgruven.

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammel tråd ja..hehe.. men hva så :)

 

jeg er en gutt på 21 år.. lukter på mitt 22.ende nå strax! har for tiden 2 biler som ikke går.. en gammel røten MB 190 som jeg fikk av min mor.. og en Honda Concerto 94 mod som ble sponset av banken og min fetter!!

 

til daglig driver jeg i dag et eget firma som er i start fasene, så jeg har noen strø jobber på si..men sliter med gammeld gjeld først og fremst, så noe bil puss blir det ikke helt ennå nei :(

 

men så fort jeg har et aktivt firma, som jeg tjener penger på..så skal en bil vekk (MB) og en bil pusses og fixes før selges.. etter det blir det noe amerikansk på meg :)

 

og ps: hverken MB eller Hondan er stylet eller gjort en føkkings dritt med!! men håper Hondan blir en street car etterhvert ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle tråder er fint :D

 

er 20.. har per nå 4 biler, pluss 2 jordebiler på deling med kamerat..

hvem biler jeg har står i signaturen...

 

alt er betalt av egen lomme, ikke noen bank inne i bildet her..

 

jobber som driftstekniker i et IT firma..

 

har forøvrig en 244 86mod til salgs.. eu ok..fin vinterbil, ingen perle, men helt grei stand..pm for info.. :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Magnus Larsen her. Blir 20 til våren. Bilen er en 88 modell Peugeot 405 SRi med uvisst antall km på tellern. Bilen ser ikke pen ut, men er digg å kjøre og er eu godkjent :)

 

Penger tar jeg fra litt jobbing her og der + litt forsiktig sponsing fra foreldre osv

 

Er for tiden i forcen så det blir svært lite bilkjøring. Dimmer i førsten av juli tror jeg. Etter det er det godt mulig det blir en tur til afghanistan med forsvaret for å støtte Isaf 7 styrken :aug:

 

Isåfall kommer jeg til å tjene drøyt 200 laken på 6 mnder der nede, og da kan det hende det blir en fin bil på meg :D

 

Hvis ikke så får jeg jobbe litt på Tusenfryd i stedet. Ikke sååå rå lønn, men morsom jobb. Må forresten ta opp en 3-4 fag jeg strøyk i på videregående også etterhvert :mad:

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 (20 i feb) Jobber som lærling på ewos as på halsa (Fiskefor, fy for ei lukt!). Penger kommer altså derfra.. Bilerne per nå er en 76 opel rekord (Opelius Skabbus Norvegikus) og en 83 Senator 3.0e. Ser faktisk ut som at senatorn blir bytta i en tidlig 80talls granada med busta 5gir. Navnet er Skaugvoll, Aleksander Skaugvoll:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår