Gå til innhold

xenon kit til vectra a, hvor får jeg tak i dette?

Ranger emnet


LuxXxuS

Anbefalte innlegg

hei:) Jeg har lyst å få tak i xenon kit til vectran min. jeg har lieta men finn ingenting. noen som veit ei side da man få tak i det? jeg har angeleyes på vectran. har det noe å si ?

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel eyes på vectra a skal ha h7 pærer både på nær og lang. Holder me xenon på nærlys. Kjøp heller noen tusenmetringer så du får ordentlig langlys, Elendig lysbilde på langlysene i angel eyes lyktene. Spesielt vis du skal justere nærlysene så langt ned at de ikke blender møtende trafikk.

Opel Vectra 1.7 TD

 

Audi 100 2.2 Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel eyes på vectra a skal ha h7 pærer både på nær og lang. Holder me xenon på nærlys. Kjøp heller noen tusenmetringer så du får ordentlig langlys, Elendig lysbilde på langlysene i angel eyes lyktene. Spesielt vis du skal justere nærlysene så langt ned at de ikke blender møtende trafikk.

 

blir stygt med 1000 metringer på en bil med styling og senk syns jeg. men hva må jeg gjøret for å få xenon på både nær og lang lys? er det mulig? er det vits?

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, alt etter hva man liker og åssen lykter man setter på:p

 

Du må ha 2 xenonkit for å få på orginal langlys og nærlys. 4 xenon pærer med hver sin ballast, må helst koble opp rele til xenonkittene siden disse stjeler en del startstrøm, vertfall vis du går få sånne 1000 kr kitt. Må uansett koble et rele til nærlysene så du får lys i nærlysene samtidig som langlysene.

 

Synes sjøl at langlysene har et dårlig lysbilde. Får setter du xenon i nærlysene må du justere nærlysa så langt ner at di ikke blender møtende trafikk. Og da justeres langlysa i samme slengen og de blir å pekke ca rett framfor bilen. Har derfor heller setta xenon i tusenmetringer, smak og behag.

Opel Vectra 1.7 TD

 

Audi 100 2.2 Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår