Gå til innhold

Lakkering i utlandet

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Fant dette på Spotsvogn.no

20/12-2006 19:40 Deler selges INTERØR FORNYING

Våren kommer snart, og det er på tide å tenke på interørfornying. i mitt renoverigsverksted i Vilnius, Litauen har vi renovert alle typer interør de siste årene. alt fra RS ratt til detomaso og ferrari stoler. greie priser, full fotodokumentasjon, og skikkelig kvalitets skinn.

jan krakevik moss/vilnius telefon 97193900 (+37068550623) epost krakevik@online.no

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke med i noe annet enn bilforumet.net for tiden

Er ikke så lenge siden jeg fikk lappen, så har ikke brydd meg om å sjekke andre sider / forumer / klubber o.l. enda.

 

Jeg bor utpå byggefeltet Tjøsvold Øst i Åkrehamn på den tropiske øya Karmøy. :roll:

 

Gratulera me lappen då. bra du kj e som mange andre på øynå å kjøre ascona, men e VAG eiger.. mye bedre =)

 

bor sjøl rett på andra siå av bronå (fastlandet)

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve http://www.tuningzone.pl/ som står lengre oppe her.

Prøve hvordan det er.

Får de bare til å sende til leiligheten i Sczcecin, så sparer jeg store penger i frakt.

Steikje! Det var billig! Hvor mye vil du ha i frakt, dersom du tar med et par fangere til e30en min også? :driving

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tintingen du snakker om gjort på samme sted som du oppgir i URLen?=)

 

 

Nei, men det ligger et firma som driver med slikt i samme gate som Vw forhandleren:).....har ikke noe link til dem men de er lette å finne når du først er der nede;)

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 89 model bmw e30 touring som jeg skulle ha stylet,lakkert,sotet ruter senket og hatt på noen 18" felger nermere sommeren.. tenkte på helt sort lakk eller audi rs6 blå perlemor eller noe... sikter nå til en MEGEt bra lakkering!

kjøre ned selv.. ta det som en ferie og leve godt på hotell :P noen som kan gi meg info på pm om dette?

 

mvh Robban

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere er ute etter diverse ting, og ikke bare styling kan dere alltids teste http://www.allegro.pl.

Dette er en side som minner om ebay.

Jeg har null peiling paa hvordan det funker for norske folk, da minm polske mann gjorde all jobben for meg, men er verdt et fors0k med orboka?

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere er ute etter diverse ting, og ikke bare styling kan dere alltids teste http://www.allegro.pl.

 

 

Allegro er spekket med mye artig og billig stæsj......men for å bli en registrert bruker av dette trenger man en aktiviseringskode som blir sendt til mobil og denne må være registrert der nede. Sånn var det ihvertfall sist jeg prøvde:(

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår