Gå til innhold

Lakkering i utlandet

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er flere som sendere bilene til Russland, du trur kanskje de holder på med LADA der men neeeida. De er jævla flinke og kvaliteten på lakken og jobben er mye bedre enn i Norge. En kompis av meg betalte 3000NKR for hellakkering.Hørte på kamelonlakk her i Norge, 60.000 for hele bilen inkl. inne. I Sverige skulle de ha 30.000 lurer på hva de tar i Russland. Hadde vært artig å kjøpt styling der, vis man nu kan Russisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Henrik_H

Han fikk ikke med felgene også vel?

19000 var jo en bra pris for den stylinga der, så jo sykt bra ut! Hva slags styling er det/produsent?

 

Står vel Horsepower tuning eller no slikt..jo han fikk med felgenene...alt på bilen er inkludert i prisen..lakken også..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kroffer

Når dere sier "fikk sendt sin til polen", hva innebærer det egentlig? At de fikk noen til å kjøre den ned for seg, sendte den med tog eller lignende? Risky shit?

 

Noen jeg kjenner bruker en polakk i oslo. Han kjører bilen ned, for ca 2000kr tror jeg det var. De har brukt han til mange biler.

 

 

 

Forresten, var det Rockford anlegg med i prisen, eller bare monteringa??

Hvilket firma var det?? Kunne du skjekket opp det??

 

Fikk meg ekstra jobb i dag, så da er det bare å begynne å spare.... Gleder meg.

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.

 

Men som sagt tidligere, det eneste som hindrer meg fra å dra ned er om jeg får meg jobb så jeg får spart penger.

 

Fikk jobb i går, så nå er det bare å spare.

 

Dermed er det ganske sansynlig at jeg drar ned, og må derfor begynne planleggingen.

 

Hvilket firma var det han brukte?

 

Fint om du kunne ha funnet ut så mye info som mulig.

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å kjøpe Styling til bilen min, og trenger å få det lakkert, frontfanger,sideskjørt,bakfanger,spoiler... trenger også få sveiset igjen hullene på bagasjen etter gamlespoiler og lakkert der.. noen som vil tippe pris i Norge, og hva jeg f.eks kan få det for i sverige? evt Tyskland?

 

:)

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19000 er jo knallpris! Vurderte jo nesten å kjøpe meg A4 TQ og pelle meg nedover jeg nå! Seriøst!

Vær vennlig å finn ut hvor dette ble gjort da!

:D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner kjørte sin dodge ram 350 custom ned til polen og lakkerte den . Det var mye rust og annet karosseriarbeid. De bytta blandt annet en hel del av sia på bilen og lagde alt av avforminger av hånd. Ble perfekt både karosseriarbeid og lakkering. Han betalte mer for bensin og mat enn for selve arbeidet. Perfekt valg for å lakkere bil. Han kjøpte en flaske sprit til de folka til slutt :P da var de helt i taket :D

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

lenge siden noen svarte på denne tråden..Noen bilder iallefall av den aktuelle A4...ser nok litt råere ut enn det på bildene nå..

 

Off topic men er 99,5% sikker på at den bilen sto uttafor depoet i militær leira på HVUV i Stjørdal når jeg var der for 3mnd siden :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke noen legge ut som har vært i polen legge ut kontaktinformasjon til et selskap som driver med slikt?? lurer på hva det koster i polen for stylingkitet som er nederst her:kadettstyling da mener jeg med alt arbeidet selve stylingkitet og et sett med felger. I riegerkatalogen bruker de KCS-felger, 11x17 bak med 265/35 profil og 8,5x17 med 215/45 profil fram. Dette blir alt for dyrt for meg i norge. hadde vært tøft om jeg kunne fått til dette litt billig i polen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår