Gå til innhold

Lakkering i utlandet

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vurdert og nedover og lakke/style/trimme min 200sx i litauen. Har 4 litauerne som jeg er sjef for i firmaet vårt, så de skal hjelpe meg og finne det beste verkstedet for hver av tingene.. noen som har erfaring med lakkering i litauen?

-> Bmw 328i E46

X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Man får det man betaler for" vil jeg si her, har noen bekjente som har tatt full oppbygging og fiksing av biler i polen/lithauen, og det var ikke så veldig dårlig jobb, men ikke veldig bra heller :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere til Litauen så for all del styr unna et firma som kaller seg SPOILERA ellerno. To kompiser sendte bilene sine ned i fjor, og fortalte de hva som skulle gjørest. Han som tok ene bilen nedover, parkerte den med mor si langt ute på landet, og først etter 9mnd så fikk "firmaet" vite at bilen skulle styles. Nå har det gått vel 15-16 mnd siden bilene for herfra, og de har ikke hørt en dritt igjen. Så han ene har gitt opp håpet om bilen og handlet seg ny bil. (nissan 200sx s13 som ble levert nedover). Så det er mange firmaer der man burde holde seg unna, er jo tross alt i Litauen alle stjelte biler havner har jeg hørt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fælt så mye info om verksteder i polen man finner her....

 

Seriøst ingen som gidder å legge opp litt info? Navn adresse evt nettside osv?

 

Drar til Bosnia vært år, så regner med at jeg skal enten gjøre det på veien i polen elller ungarn, ellers så blir det gjort i Bosnia.

 

Men det er i Albania alle stjælte biler havner.... Hver andre bil der nede er faen meg stjælt....

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil iallefall anbefale å bruke de "større" firmaene... ikke de 1-2-3manns bedriftene.

 

Jeg gikk og på en smell der.

 

Det kan koste litt mere men det vil uansett ikke komme på 20k foreksempel.

 

kan du gi oss eksempler på større firmaer da?..

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår