Gå til innhold

TurboAlvens Golf2 prosjekt

Ranger emnet


TurboAlven

Anbefalte innlegg

nå er eu kontrollen tatt!

fikk følgende:

 

1. lydsignal ute av funksjon

2. utslitt bærekule høyre side

2. oljelekkasje fra motor

2. nærlys feil innstilling.

2. MOTORVASK

 

er godt fornøyd jeg nå :) hadde trodd det skulle bli mer men :P satser på at bilen er ferdig godkjent iløpet av de neste 2 ukene :)

 

åsså et lite bilde :D

Bilde0370.jpg

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har sansen for det selv og ja :D

 

brukte tommestokk, sprit tusj å 2.5 ruller med maskeringsteip å laang tid:p

 

måtte først maskere halvparten av rutene:

Bilde0359-1.jpg

 

så fjerna jeg teipen å da så taket slikt ut:

Bilde0361.jpg

så maskerte jeg opp de siste rutene Og vips! :D

Bilde0370.jpg

 

siden modern bruker bilen min om dagen så jeg ikke får gjort no med den så lurte jeg på om jeg skulle lakke opp vinterfelgene, altså de orginale stålfelgene :P

men åssen skal jeg lakke de? tenke på å sprøyte de hvite å skrive OZ eller no på Donuten ^^

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å vurderer å gå for rusta panser nå, men da ikke helt rusta. vil la det være igjen litt lakk på det og muligens male på litt sjakk mønster å litt sånn på det :) hva tror dere om det?

 

og er på utkikk etter ei sånn rat look ekstalykt til å ha under fangeren, åssen lykt er det folk pleier å bruke der? syns anne sånne ekstralys jeg har funnet blir altfor store..

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk du :) ser nok ikke mye til bilen nå for tida sia jeg ikke har lappen. men modern brukte den endel her tidligere. i tilegg kjøpte jeg bilen av en david i lyngdal så du har sikkert sett den før, men da så den slik ut :

6034470_520x01.jpg

bortsett fra at døra å kanalen var trøkt den siste tida :P

senk kommer ja, men med tida. for lappen til vinteren så lurte på å drøye senk til våren igjen av praktiske grunner :D

 

fikk gjort noe idag :)

Bilde0374.jpg

Bilde0376.jpg

Bilde0377.jpg

er litt orange i fargen men ikke så gal som camraet vil ha det til :P

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår