Tim0n Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Skal koble på ISO-kontakt(er) i bilen siden forrige eier har klippa alle ledningene. ISO-ledningene er greie, der står det hva de er til. Ledningene i bilen står det ikke noe på, men har koblingsskjema fra Haynes-boka. I det skjemaet så står det bare en A og en B på de to ledningene som går til hver høyttaler i tillegg til hvilken farge ledningene har. Noen som vet om A = + og B = - eller omvendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 personlig ville jeg brukt et multimeter å målt meg frem. :) for så å finne konstant strøm og styrestrøm. :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Du kan koble til eit 1.5v batteri til høgtalerledningene. Går elementet utover, har du pluss og minus som batteriet viser. (eg er ikkje 100% sikker på at dette er rett, men det er berre å vente på noken andre som svarer) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim0n Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 (endret) personlig ville jeg brukt et multimeter å målt meg frem. :) for så å finne konstant strøm og styrestrøm. :) Jeg har funnet ut hvilke det er strøm i, eneste jeg sliter med er å unngå at strømmen blir sendt "feil vei" gjennom høyttalerne. 6 høyttalere, 2 ledninger til hver, en A og en B. Ingen + eller - Skal skru av en høyttaler og se om det står noe på de. Edit: Fant ut av det: http://www.installdr.com/InstallDocs/Jeep/PDF/533017.pdf Endret April 30, 2010 av Tim0n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg