Gå til innhold

Flytte over el.seter

Ranger emnet


Magnus_Biri

Anbefalte innlegg

Hei.

Kort spørsmål: Bilen min har ikke el.seter, men har fått tak i el.seter med memory fra en annen tilsvarende bil. Er det lettvint å flytte disse over, eller passer ikke festene?

 

El.seter har annen innfestning på gulvet enn de manuelle, må derfor sveise inn braketter fra bilen som originalt har el-seter. El.nett må også monteres inn.

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
El.seter har annen innfestning på gulvet enn de manuelle, må derfor sveise inn braketter fra bilen som originalt har el-seter. El.nett må også monteres inn.

 

Ja, jeg fant ut det her om dagen. Har en delebil liggende som jeg kommer til å plukke fra. Må jeg ut med dashbordet for å komme til sikringsboksen? Regner med at det skal til no sikringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant ut det her om dagen. Har en delebil liggende som jeg kommer til å plukke fra. Må jeg ut med dashbordet for å komme til sikringsboksen? Regner med at det skal til no sikringer..

 

El-nettet er ganske enkelt egentlig, men ja. Det står koplet en +12v i sikringsboksen og jord på jordingskruene under dashbordet + muligens en ekstra sikring i sikringsboks (var det på min).

Samt det sitter en plugg koplet i sammen med ledningsnettet til el-sidespeil, så man må finne el-nett til sidespeil og plugge den i. Passer bare en vei :p

 

Jeg skulle gjerne hatt el-sete (m/memory) el-nett til Audi V8 om noen har?!

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår