Gå til innhold

Handle deler i USA vs Norge

Ranger emnet


raanerud

Anbefalte innlegg

Driver å vurderer å handle non nye deler til bilen min, og jeg ser jo det at bildelene i USA er jo latterlig billig i forhold til Norge.

Ny drivaksel til min bil koster her 2000,- mens "over there" koster det 295,- pluss frakt og mva.

Er det lønnsomt å handle derfra eller vil det til syvende og sist koste like mye som her? Det blir jo vanskeligere med garantier og returer osv siden det er såpass langt å sende men om man ser bort fra det da.

noen som har erfaringer?

"Gamle biler pajer fordi de er gamle, nye biler pajer fordi de er stusslige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har handlet deler for sikkert 250.000kr de siste 3 åra fra usa.. så bare løp å kjøp!

 

kjøper ikke en drit i norge med mindre jeg bare MÅ det! Norge oppdaterer ikke prisene sine på verdens basis. De handler inn ting ved dyr kurs og beholder prisene slik selv om kursen faller ned 50%

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men får gaver jeg da ;)

Moro å ha venner der borte som sender meg gaver jeg trenger, hehe

 

det er bare tull!

gaver å gaver. de begrenser seg jævlig med hvor mye du får pressa inn når det kommer 100kg varer til en prislapp av 50.000kr og pakka er på str med en bil!

 

Tollerne er ikke så dumme, de åpner pakkene om de må

 

Ikke glem at om din BESTEFAR, sender deg en rolex i bursdagave til 30.000kr! så må DU betale moms på det! bare så du vet det

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår