Gå til innhold

JBL GT5-2402BR Dobbel basskasse. Erfaringer?

Ranger emnet


opelduude

Anbefalte innlegg

Har funnet ut av jeg sk616022al gå for denne her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4045&katid=30&mid=m436&id=&vn=736

 

616024.jpeg

 

Målene på kassa er: 889mm x 318mm x 393mm

 

Hvis jeg har forstått det riktig så er den 88,9 cm lang?

31,8 cm høy, 39,3 cm bred eller omvendt?

 

Noen som har erfaring med den kassa. Den ser ganske heftig ut :D

Endret av opelduude

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ein ganske billig bassreflekskasse med 2 elementer.

So her er det nok ikkje prioritert lydkvalitet.

Dette er vel ein kasse som passer til ein som skal råne og imponera fjortisa.

Stemmer dette med deg, so passer sikkert kassen bra

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ein ganske billig bassreflekskasse med 2 elementer.

So her er det nok ikkje prioritert lydkvalitet.

Dette er vel ein kasse som passer til ein som skal råne og imponera fjortisa.

Stemmer dette med deg, so passer sikkert kassen bra

 

Det der var helt latterlig sagt... er du helt idiot?

 

Den der hadde jeg selv i gamlebilen, spiller VELDIG bra, hvertfall med tanke på pris, om du har riktig forsterker og stillt det inn riktig! Har en kompiss med dobbel rockfor fosgate P2, med en harman kardon monoblokk..

og jeg den der kassen med subbene, med rockford fosgate P300 forsterker (tror den heter det) og min spilte bedre, mye mer behagelig lyd og.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var helt latterlig sagt... er du helt idiot?

 

Den der hadde jeg selv i gamlebilen, spiller VELDIG bra, hvertfall med tanke på pris, om du har riktig forsterker og stillt det inn riktig! Har en kompiss med dobbel rockfor fosgate P2, med en harman kardon monoblokk..

og jeg den der kassen med subbene, med rockford fosgate P300 forsterker (tror den heter det) og min spilte bedre, mye mer behagelig lyd og.. :)

 

Dette spiller ikkje veldig bra i forhold til pris.

Men eg har ikkje høyrt på kassen, so det kan godt hende at kassen spiller ok.

Prisen er billigt når du tenker på at du får kasse og 2 elementer for under 2800,-

Dette er ikkje ein typisk kasse for ein 40 åring, men til ein 18 åring.

Kjøper du Seas Lotus 12" http://www.mamut.net/dynabel/subdet158.htm

Og ei lukka kasse på ca 30 liter, får du ein bass som spillerer meget bra iforhold til pris.

 

Viss trådstarter oppgir kva slags bil og type (sedan, stasjonsvogn osv) han har blir det lettere å gi tips

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter Todleif her, har dårlig erfaring med jbl sine "billige" høytalere. har selv en jbl gt5-1204br, nesten ikke brukt OG IKKE UTEN GRUNN!!

 

har en ganske gammel gas 12" pro silver som banker "dritten" av jbl`n sier kanskje litt det. Her tenker jeg på trykk sammen med lydkvalitet, er ikke glad i fjortis anlegg som bare bråker mest mulig.

 

Forsøkt begge elementene i 3 eller 4 forskjellige biler, slår ikke feil hehe. og med flere forsterkere.

 

Aldri mer jbl i mine biler...

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår