Gå til innhold

Hvilket senkesett anbefales?

Ranger emnet


Corsa Tuner

Anbefalte innlegg

Hvilke senkesett bruker dere på a4 som dere er fornøyd med?

 

Skal ha meg sett på en 02 tdi avant 2wd

 

Gidder ikke bruke 10-12K på KW da dette er familie/bruksbilen.

Hva med FK sin coilovers, noen som har testa dem her?

 

 

hei hei :)

 

brukte fk på min 96 modell før og må si at jeg var meget fornøyd med den ... passe stiv og lett å justere selv etter vinteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har V-MAX høydejusterbart senkesett på min A4 avant 2004. Jeg er meget fornøyd. Skal du ha bilen ekstremt lav så er nok dette settet litt for mykt, men da må du også gå for KW V3 settet som har stivhetsjustering.

Men der jeg har juster det til så er det helt supert, ikke for stiv og ikke for myk. Så jeg elkser dette. Hadde samme på min gamle A4 1996. Dette skaffes til rundt 5000,- Spørs litt på motor, quatrro avant eller sedan.

Jeg har 1,8 TQ og settet kom på 5500,- Den gamle bilen var en 1,6 sedan så da ga jeg bare 3500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har V-MAX høydejusterbart senkesett på min A4 avant 2004. Jeg er meget fornøyd. Skal du ha bilen ekstremt lav så er nok dette settet litt for mykt, men da må du også gå for KW V3 settet som har stivhetsjustering.

Men der jeg har juster det til så er det helt supert, ikke for stiv og ikke for myk. Så jeg elkser dette. Hadde samme på min gamle A4 1996. Dette skaffes til rundt 5000,- Spørs litt på motor, quatrro avant eller sedan.

Jeg har 1,8 TQ og settet kom på 5500,- Den gamle bilen var en 1,6 sedan så da ga jeg bare 3500,-

 

Dette hørtes int ut.

Skal ikke ha bilen skam lav, men greit å få den justert til ønsket høyde etter hjul. Skal på med 19"

Skal på en 1.9tdi avant 2wd

KW v2 har hardhets justering det også, men har ingen planer med å svi av 10K+ for ett senkesett.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg tenkte også. så jeg gikk for V-Maxx sitt. Jeg har en kamerat som har en passat som han kjøpte KW V3 for 15000. Og han sier selv at han likte settet mitt bedre. KW sitt ble alt for stivt så bilen ble ubehagelig å kjøre (Go kart) Når han stilte hardheten litt ned så ble det for mykt så da subbet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
du vil få en bil med hengeræv hvis du bruker sline senk etter min mening

 

Sånn er det jo generelt med alle biler og understell som senker like mye foran som bak. Må jo nesten senke mere foran for og unngå dette.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår