arve olsen Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Hei Er det noen som kan hjelpe meg med dette . jeg har en Audi S4 92mod med UFO bremser og vil bygge den om . jeg har for hånd nye fjærben fra en Audi S6 96mod avant quatro vil de passe på min S4 . og hva med drivakslene , kan jeg bruke de samme mvh Arve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Mener dette skal passe 100% sammen uten noe modifikasjon! Registrer deg og les litt på vacn forumet. Mye nyttig info å få der! :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 ja dette passer rett på. jeg vil anbefale deg å bytte disse tingene mens du har det oppe så slipper du å tenke på det på noen år. - hjul lager - fjærbeinslager delenr 4A0412377C - aksialrillekulelager delenr 4A0412249 - demper hvis den er litt gammel? - bærearm (ålreit pris på denne på biltema) - skiver og klosser hvis det trengs. - endeledd det er sef ikke et must men kan være greit hvis du veit at det begynner å bli slitt http://www.autohausaz.com har det du trenger til en bra pris og du har varene iløpet av ca 6-10 dager. skiver og klosser er jeg usikker på om du kan bestille derfra da det er forskjell på bremser fra usa og europa Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 ja også glemte jeg å si at du burde melde deg inn i vacn for der finner du svar på det aller meste du lurer på. og løsninger på stort sett det som er feil som kan dukke opp Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4jan Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Bærearmene fra biltema er absolutt ikke bra, skjønner ikke hvor lillebror har dette fra? :knock: Anbefaler alltid å handle på møller.. Kvalitet koster Siter S4 er ikke en bil... Det er en livsstil... jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Bærearmene fra biltema er absolutt ikke bra, skjønner ikke hvor lillebror har dette fra? :knock:Anbefaler alltid å handle på møller.. Kvalitet koster Sjekk http://www.autohausaz.com. Koster $95 pr arm og disse er forsterket, som for øvrig er ca halve prisen hos Møller. Møller er dyrt og trenger nødvendigvis ikke ha de beste delene. Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Men det Møller leverer er orginal deler. De er nok over snittet når det kommer til kvalitet. Og uten tvil bedre enn "temabil" sine. Men om du finner uorginale fra samme fabrikat som Audi selv bruker, er det nok like bra. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg