Gå til innhold

90 fangere på golfen. hvordan feste de ?

Ranger emnet


kjellcorp

Anbefalte innlegg

Har fått tak i 90 fangere. Men hvordan får jeg festet de ? Eneste som er på fangerene er de "festene" på siden. Ville nesten tro det var noe lignende fester som er på en org 85 golf fanger jeg men...

 

Du trenger "fangerjernet"/bjelken.

Denne skrus fast i rammevangene med to skruer på hver side under bilen.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nok nok en tur på huggern eller møller for å få tak i nye sidefester, da de er helt forskjellige fra små til store fangere. Hvis du ikke har stålbjelkene tror jeg du må skaffe de også. Min mening er kjør med de små fangerne, mye kulere uansett. Skal du ha store fangere mener jeg du trenger full G60 breddepakke for at det skal se bra ut. Det er ikke særlig lett å komme over et komplett og helt om dagen.

Hiawata

 

Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bruke jernene fra orginalfangere?

 

Det var liksom det jeg lurte på også. Men nei, tror faktisk ikke det omhverande.

 

Du nok nok en tur på huggern eller møller for å få tak i nye sidefester, da de er helt forskjellige fra små til store fangere. Hvis du ikke har stålbjelkene tror jeg du må skaffe de også. Min mening er kjør med de små fangerne, mye kulere uansett. Skal du ha store fangere mener jeg du trenger full G60 breddepakke for at det skal se bra ut. Det er ikke særlig lett å komme over et komplett og helt om dagen.

 

Joda, men full G60 koster plutselig mye mer. så blir nok bare de 90 fangerene. Men koster sikkert litt de stålbjelkene å ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer som Commodus sier. Det store jernet har også små firkanta utskjæringer, som gjør at en kan trykke "klipsene" på insiden av 90fangern fast. Da sitter den ikke bare på sidefestene, og holder bedre på. Vet heller ikke om det gamle stålet står høyt nok, slik at fangeren risikerer å hvile skrått nedpå stålet. Skaff nytt stål du :) Er ikke så fryktelig dyrt.

 

 

@ Hiawata: Jeg hadde en GL 90mod som hadde orginale 90 fangere, uten G60bredding...kun små type hjulbuelister, og ikke plastskjørt på siden, og jeg syns det så bra ut. Skal være enig i at G60 kicks ass, men ser veldig bra ut selv om en kun har fangerne forran og bak også, spør du meg :) De kom jo orginalt slik (riktignok som ekstrautstyr på min modell) og da syns jeg de gjerne kan være slik :)

"Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson

 

2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår