jorgen91 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 På min Audi A4 95 modell, blåser det bare kald luft! Temperaturen på motoren er helt fin, men forsatt kaldt nok å kjøre! Hva kan dette skyldes? og hva koster deler for å få fikset noe sånt? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Spyl igjennom varmeregisteret :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Kan du utdype det? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Rens radiatoren med 2-3 runder med radiatorrens. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 kan vell det, men har aldrig gjort det selv, iallefall, du har to rør som går inn i igjennom torpedoveggen til høyre for batteriet, her går varmtvannen inn i en "radiator" som gjør at du får varme inn i bilen, denne radiatoren kan være tett... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazardio Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Hører du et spejld som lukker seg opp etter en stund? på min hører jeg et klunk etter en 5 min tid. Dette stenger for luft utenifra så du ikke får kald luft på deg når motor er kald and tett varmeregister, er det mest effektive å koble vekk de to slangene som går inn på registeret å spyle med hageslangen i det røret som er nærmest batteri, altså motsatt av retningen vannet pleier å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Skjedde dette plutselig, eller har det kommet gradvis? Klimaanlegg? Hvis du har klima, og det skjedde plutselig, så ville jeg begynt med å lese av feilkoder på klimaanlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Regner med du har sjekket frostveske nivå? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Usikker på hvor lenge det har vært sånn, kjøpte bilen i sommer, og mistet lappen i høst! Så har ikke merket det før nå nylig! Skal se på det i helgen tenkte jeg, takk for alle forslagene så langt! Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Manuell regulering, eller elektrisk styrt klimaanlegg har betydning for antall feilkilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 har samma problem med min a4 1995 mod. blåser bare kald luft og har hatt bilen på verksted og registeret var ikke tett. hører NOEN ganger en klunk lyd da man skrur på klimaanlegget. trenger hjelp :( det er møkk kaldt!!! Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4a Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 (endret) Har også samme problem . audi a4 1996 , har byttet termostat . toppakning men ingen forandring . før kom det kun kald luft etter det delvis varm men aldri når den står på 90 celcus . får litt bedre varme kun når den når 105 men ikke kokende varme heller . 5 min etter gårn bak til 90 og kulla . hører også en klunk lyd da jeg skrur på anlegget . har ikke aircondition , vanlig anlegg . noe tips please orker ikke tilbake til verksted ... de bare syger av deg penga . Endret Februar 19, 2011 av audi4a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg