Gå til innhold

Hvilken farge på bil skal man velge?

Ranger emnet


emphezis

Hvilken farge ville du valgt på VW Passat stv?  

11 stemmer

  1. 1. Hvilken farge ville du valgt på VW Passat stv?

    • Svart
    • Sølvgrå
      0
    • Hvit
    • Blå (type R36)
    • Grå
      0


Anbefalte innlegg

Skal mest sannsynlig kjøpe nybil. Har da for en gangs skyld sjansen til å velge den fargen jeg vil på bil...

 

Bilen det er snakk om er en VW Passat stasjonsvogn med 170 hk diesel, 4motion (4x4) og DSG (automat).

 

Tenkte jeg skulle høre med folket (les: dere) om hva dere synes er penest, selv om det er mitt valg... greit å høre hva andre tenker også. ;)

 

Ikke for å legge føringer, men jeg har vel muligens mest lyst på hvit - men så har man i bakhodet at hvit er "hot" nå, men er det like kult "imorra" (les: om et par-tre-fire-fem år)? Hvitt har jo alltid gått i bølger, og mellom disse bølgene har hvite biler vært de mest tungsolgte og som regel gått 5-10 % under i pris ift. f.eks. svarte biler som alltid er "in".

 

Uansett; video av hvit utgave kan sees her (også i 1080p HD): http://goo.gl/yWMV

 

Den hvite bilen på videoen der har faktisk akkurat samme stylingpakke (R-line) som min får, så den vil se helt sånn ut (minus senking, til jeg får gjort noe med det...). Eneste forskjellen er at "min" bil vil ha dobbelt eksosanlegg bak (faktisk standard på 170 hk 4motion DSG) - se bildekollasj av denne sorte Passat'en.

 

Ellers kan den sees i R36-blå i videoen her: http://goo.gl/v7nh

 

Latterlig reklame, men var fargen jeg var mest opptatt av da...

 

De andre fargene jeg har vurdert er svart (de fleste biler kler det, men synes muligens R-line-stylingen drukner litt i sortfargen), grå og sølvgrå.

 

Se denne "fargekollasjen" for å se alle de aktuelle fargene.

 

Synes egentlig den gjør seg litt i sølvgrå også, og det er visstnok på vei "in" igjen (i følge selger), uten at det egentlig har vært helt "ut". Sølvgrå, grå og svart er jo safe'e farger som alltid vil være "in", men likevel.. ikke det mest spenstige.

 

Hvilken farge ville dere valgt? ;)

Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod

Web: http://voluz.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå eller sølvgrå om du skal ha bilen fabrikkorginal, om du har tenkt å fyre på med lav senk, felger, soting o.l så går du for svart. Det er mitt synspunkt. Hvit er en oppbrukt motefarge som nok er lite populært om 2-3 år, mens en svart org passat lyser sivilpoliti lang vei (de gangene jeg er stoppa har det alltid vært en svart passat).

 

Den blåfargen er meget fin, mens sølvgrå er litt mer spenstig enn kun grå.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår