Gå til innhold

b230f starter ikke

Ranger emnet


rockaBilly

Anbefalte innlegg

hei har en 88 740 med innsprut, har vært sur å starte i kulda men det har godt bra, men nå er det null antydning til tenning, har gnist å får bensin, coilen virker som det skal, fordeleren er gjort ren selv om det så bra ut, kanskje tenningsmodulen? eventult hvor sitter den? å hvordan sjekker jeg den?

Volvo 740GLE, 88

Chevy NOva (307) 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

temp sensoren til motorstyringa.. mål motstanden i den, mener verdiene står i haynes boka, men hvis ikke har jeg det i volvo sine verksted bøker, men di har jeg ikke forran meg nå

 

det skal jeg sjekke så fort jeg er i værste men hvor sitter den sensoren?, tror du at kaldstart fuksjon har kutta ut? bil står i oppvarmet værste er ikke 20 pluss men en 10-12 grader dær

Endret av rockaBilly

Volvo 740GLE, 88

Chevy NOva (307) 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det releet har vært en kilde til problemer. Løse loddinger fører til at dysene ikke bestandig vil åpne

 

har prøvd å bytte med 2 3 forskjellige, ikke noen forskjell. fant tennings modulen etter litt mer leting, var ikke så vanskelig alikavel, så har bytta den å, hjelper ikke, så lure på om det kan være hallgiver i fordeleren som kødder, noen som har noen erfaring med dette??

Volvo 740GLE, 88

Chevy NOva (307) 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat det samme problemet med min 740 et. Får ikke start:chairshot . Har strøm til coil å bilen får bensin. Trenger hjelp

 

har fått start på godvogna:volvsmile var rett å slett en pisse feil, pga kulde ha den gått på fetere blanding å da har ikke pluggene fått brent seg ordtli rene, de så ikke så jævelie ut, men har bytta, å ho fyra på først,

 

 

 

takk for de svara jeg har fått, :thanks

Volvo 740GLE, 88

Chevy NOva (307) 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår