Gå til innhold

rockaBilly

Bruker
  • Innholdsteller

    53
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om rockaBilly

  • Bursdag 04/29/1989

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    740GL
  • Biltype (eks Audi)
    volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1988
  • Motor (eks 1.6)
    b23
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    senke sett

Contact Methods

  • Bosted
    fredrikstad

rockaBilly's Achievements

  1. flott at du har fått fyran, hehe godt å veta at det er fler som driter seg ut med slike enkle feil, var redd for at jeg var den eneste damndamn :volvsmile
  2. har fått start på godvogna:volvsmile var rett å slett en pisse feil, pga kulde ha den gått på fetere blanding å da har ikke pluggene fått brent seg ordtli rene, de så ikke så jævelie ut, men har bytta, å ho fyra på først, takk for de svara jeg har fått, :thanks
  3. har du sjekka luftmasse målern? opplevde engang at kontakta på min løsnet, men samme utslag ikke noe motorkraft, bare bøler å skyter i potta, å slukte bensin, vet ikke om dette er riktig er bare et forslag;) lykke til
  4. har prøvd å bytte med 2 3 forskjellige, ikke noen forskjell. fant tennings modulen etter litt mer leting, var ikke så vanskelig alikavel, så har bytta den å, hjelper ikke, så lure på om det kan være hallgiver i fordeleren som kødder, noen som har noen erfaring med dette??
  5. det er litt rart, for jeg kan ikke se noe, men hva er det for et rele som står montert på ekspasjonstanken? har lurt på om det er tenningsmodulen, eller tar jeg jæveli feil?
  6. det skal jeg sjekke så fort jeg er i værste men hvor sitter den sensoren?, tror du at kaldstart fuksjon har kutta ut? bil står i oppvarmet værste er ikke 20 pluss men en 10-12 grader dær
  7. har ikke svinghjulsføler så den er grei, men vet du hvor tenningsmodulen sitter?
  8. hei har en 88 740 med innsprut, har vært sur å starte i kulda men det har godt bra, men nå er det null antydning til tenning, har gnist å får bensin, coilen virker som det skal, fordeleren er gjort ren selv om det så bra ut, kanskje tenningsmodulen? eventult hvor sitter den? å hvordan sjekker jeg den?
  9. Morn lurte på hvordan det er å bygge om til us lykter på orginal 740gl,mye problemer? takk til alle svar
  10. Morn, har ikke peiling på forskjellen, men taktrekke i min volvo var stygt å hang å slang, løste det ganske enkelt med spray lim å høytaler filt i fra biltema. Det er litt stress for hele trekke må ut av bilen, å all driten som er lima på den plate må vekk først, så vis det ikke er så nøye at det er orginalt så vil jeg anbefale det
  11. ok, har hørt at 240 nette ikke er likt det i 740`n men jeg må kanskje bytte styreenhet også ? eller? får rote litt å se om jeg har et sått nett liganes
  12. har ikke, den får en puls i fra fordeleren, kan med andre ord glemme FT`n?, men har hørt at det går ann å bruke båt motoren, rundt 170 hest å med smidde stempel å heftigere veiv, noen som har satt inn en slik velykket?
  13. ok, er det sånn at vis jeg ikke har svingjulsføler så er det, lh2.2? har ikke det i værtfall
  14. Morn, lurte på hva som skal til for å få en FT ned under panseret på en orginal 740(88) med en F motor orginalt, passer ledningsnette? å hva slags krefter som er mulig å få til uten å bli gjeldslave resten av livet, å selvfølgelig hva det innebærer av jobb, motoren kommer i fra en 940 takker for alle tips å triks;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår