zebiker Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Har en opel vectra 1997 og har kjøpt meg en alpine spiller når jeg kobler til alpine spilleren med iso kontakt er det ikke livs tegn i spilleren, har ingen anelse om va det kan være. noen som har vært borti det samme? eller har peiling på hva det kan være å hva jeg må gjøre får å få det til å funke?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Da må du måle om du har 12v på rød og gul ledning. Pluss at svart ledning skal tilkobles jord. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 ...og Opel har byttet om på funksjonen til Rød og Gul ledning i ISO-klossen! Så dette må du "bytte tilbake" på ledningene fra spilleren. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ja, men spilleren vil alikvel fungere. Det er kun minnet som ikke vil fungere dersom rød og gul er byttet om.. Men sjekk om det er 12V som todleif skriver, er det ikke det kan det være noe så enkelt som en sikring som har røket.. Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg