fritt Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 jeg satt meg fast i snøen så pressa jeg motoren litt hardt en stund så var jeg uheldig at slangen fra radiator hoppet av og alt kjølsevekse spruta ut har nå kjøpt ny kjølevekse og helt på det menhar et problem tempraturen i motoren ligger på 110-120 er dette vannpumpa? håper dere kan hjelpe meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 er ikke noen ekspert på dette felte, men det kan vel skyldes at du har luft i systemet... Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Har du lufta systemet ditt!? du skal fylle på minimum 4-6liter. kanskje til og med 8, aner ikke hvor mye denne bilen rommer! væffal så må du starte bilen, og så åpner lokket på ekspansjonstanken for å sleppe ut luft, da vil vannet ditt sirkulere bedre gjennom! Så kan du sette på lokket, kjør en tur og så kan du åpne lokket igjen og høre lufta fise ut akkurat som når du åpner en brusflaske, slik holder du på til lufta tar slutt! da er det 100% er du jævlig uheldig KAN DU ha tatt toppakninga di, om du har holdt på lenge nok da slangen falt av! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovectra4x4 Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 garantert luft i ysytemet, hadde d samme selv, luft ystemet er problemet bort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Systemet lufter vel seg selv stort sett.. men la den gå på tomgang med lokket av litt ja, så ordner ve ldet meste seg. Du kan også ppumpe ved å knipe på den tykke slangen som kommer ut av radiatoren oppe. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Du lar lokket på tanken stå av. Start bilen, la varmeaperate stå på hakk 1 og full varme. Så lar du bilen svive ei stund sånn. så kommer allt lufta ut :) Det skal vell 3 liter frostveske på bilen din. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg