Proximus Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 På min '96 Omega er det veldig dårlig lys. Glasset utenpå er falmet/veldig slitt, så tenker at de på en måte er modne for utskiftning. Så til dere som har byttet til linselys på Omegaene deres: Ble det noe bedre lys med tanke på kjøring i mørket uten veibelysning? Eller var det kun utseendet som ble bedre, og kjørelyset forble likt? Slik jeg har det nå er det slik at det føles som jeg kjører med parklys på når kjørelyset er på, og at det føles som vanlig kjørelys når jeg har satt på fjernlyset. Det er egentlig sånn at kjøring i mørket på en måte ikke er mulig føler jeg. Pærene som sitter i nå er Osram Silvershine, så disse burde ihvertfall være bra nok... Har tittet både på HTrade.no og gatebil.eu, og det blir nok krommede linselykter hvis disse kan hjelpe meg til bedre kjørelys. På forhånd, takker for svar! Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Kan egentlig ikke uttale meg noe særlig da jeg brukte xenon i lyktene mine både før og etter jeg byttet... Samt at det var linselykter fra før på min. Synes i alle fall lysbildet ble greit, men er ikke så mange justeringsmuligheter på di nye lyktene... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Kjøpte sorte fra HTrade,litt vanskelig å justere, men himmelvid forskjell på lyset!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyii Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg har prosjektor lyktene med xenon i. Lite som kan måle seg med det :P Siter ( ) Opel Commodore c 2.8 82mod. (x) Opel omega B 2.5 v6 24v 95mod. (x) Opel Omega A 2liter 93mod. ( ) Reliant Scimitar GTE 3L v6 74mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Synes lyset fra originallyktene er dårlige originalt. Jeg har montert xenon i de, og lyset blir veldig bra. Ingenting strølys, men blir vel å investere til linselykter etterhvert. Har sett at det blir stor forskjell med linselykter kontra vanlige lykter :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Jeg bestilte meg sorte lykter fra sverige Risetrade.se.. der har de mange typer. mine kom på 1388kr for begge ferdig levert hjemme på døra;) lyse ble rett og slett som dag og natt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 hadde selv samme problemet. så ille at tåkelysa lyste lengre enn nærlyset. bytta til linselys, ble MYE bedre, spessielt fjærnlyset. tenkt å montere xenon i det også snart. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Er stor forskjel fra de orginale matte og til linselamper. Depo som er merket de fleste kjøper billig, er helt ok. Du får hva du betaler for(hva kan en forlange for 1500-200kr) MEn er dårlig med justeringsmuligheter på de. Å de har en tendens til å gi litt feil lysbilde (snakker av erfaring etter å hatt 4 sett depo lamper på div Omega B) Legger du i noe kr mer får du orginale hella linselamper som gir ennå bedre lys og ett knall lysbilde. :) Mvh Håvard. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyii Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Jeg handla Hella lampene, Er greit med justeringsmuligheter på de :) Siter ( ) Opel Commodore c 2.8 82mod. (x) Opel omega B 2.5 v6 24v 95mod. (x) Opel Omega A 2liter 93mod. ( ) Reliant Scimitar GTE 3L v6 74mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Takker for svar folkens! :driving Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Er stor forskjel fra de orginale matte og til linselamper. Depo som er merket de fleste kjøper billig, er helt ok. Du får hva du betaler for(hva kan en forlange for 1500-200kr) MEn er dårlig med justeringsmuligheter på de. Å de har en tendens til å gi litt feil lysbilde (snakker av erfaring etter å hatt 4 sett depo lamper på div Omega B) Legger du i noe kr mer får du orginale hella linselamper som gir ennå bedre lys og ett knall lysbilde. :) Mvh Håvard. Skjønner hva du mener når det gjelder Depo lyktene.. Sliter med å justere den ene, virker ikke som det skjer en dritt når jeg skrur på justeringsskruen.. Har du noe tips når det gjelder justering av disse? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg