Gå til innhold

Obama kommer - synspunkter?

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/obama-i-norge/artikkel.php?artid=596527

 

her vettu, Norge som en underordnet rævsleiker for Statene, nå har Stoltenberg fått blod på tann og lover flere folk i Afghanistan, han prøver å få respekt! Hahahah.. Kan ikke annet enn å le..

 

Øker bidraget til Afghanistan

 

På pressemøtet kunngjorde Stoltenberg at Norge kommer til å øke bidraget til Afghanistan med 110 millioner dollar i perioden 2010-2014.

 

- Vi skal fortsette å bidra i Afghanistan, sier Jens Stoltenberg.

 

 

Eller enda bedre:

 

Stoltenberg brukte store ord for å beskrive Obamas politikk.

 

- Jeg kan ikke komme på en annen som har bidratt så mye til fred det siste året som Barack Obama.

 

 

 

Vi skulle hatt en smilie som het :whip

Det eller en mann som går med en annen mann i bånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smiskete falske politikere som kun spiller for å få ett fattig land med store proposjoner på sin side.
Vi snakker om AP/rød-grønt, så ikke ha høye forventninger.

 

forbanna tull alt sammen ...... syns synd på han stakkaren som har sveisa igjen 300komlokk og må kutte vekk samme sveisen etter besøket .....
Det er godt han får betalt for det da :)

 

Jeg er tålig positiv til at han får prisen, men det finnes langt bedre kandidater. Han har gjort mye bra, og jeg er fullstendig enig i at man noen ganger må løse en konflikt med militær makt. Det er bare hippier som tror at alt kan løses med en hyggelig prat.

 

Og si ikke at vi kunne brukt pengene på noe annet, vi vasser i penger, men vil ikke bruke de! Jeg for min del synes det er greit at jeg betaler noen få øre for at Obama besøker landet.

 

Selvfølgelig kaster vi 150++ millioner i vasken, men vi kaster vekk så mye penger allerede, og har masse mer å kaste vekk.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvordan han kan stå å preike om hvordan du og jeg må redde miljøet, så etter 1 dag eller 2 drar han avgårde med sin kortesje av 4-5 FLY 50-60 biler som forurenser like mye som 7-8 andre biler og må for all del ikke glemme helikopteret da...

 

Nei, om han kan forurense så mye så skal jaggu ikke jeg ha dårlig samvittighet for det lille jeg bidrar med!

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvordan han kan stå å preike om hvordan du og jeg må redde miljøet, så etter 1 dag eller 2 drar han avgårde med sin kortesje av 4-5 FLY 50-60 biler som forurenser like mye som 7-8 andre biler og må for all del ikke glemme helikopteret da...

 

Nei, om han kan forurense så mye så skal jaggu ikke jeg ha dårlig samvittighet for det lille jeg bidrar med!

Tror du at for eksempel Al Gore er noe bedre? Han tar privatfly mellom konferansene, og kjører i store biler selv :)

 

Det er bare prat for å tilfredsstille miljøbevegelsen.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr veldig lite for meg. Obama sjøl er jo litt overrasket og flau over å få prisen også.. Litt sykt å gi en pris til en som akkurat har startet jobben som president. Presidenten er jo bare en frontfigur akkurat som jens er i Norge. Det er alle byråkratene i bunn som styrer skuta.. :)

 

Sjøl om jeg er litt negativ så er jeg ikke trangsynt som tidligere nevnt i tråden. Er nok heller realistisk.

Tror nok vi i Norge synes dette er stas, mens en eller annen i ett fattig land aner ikke hva Nobel's fredspris er.

 

Ønsker Obama lykke til i Afganistan... Russera greide ikke oppgaven og obama's styrker vil nok også slite.. :)

 

 

Nå har vel Politiet brent alle ressursene så nå blir det vel fritt frem til nytt budsjett..

 

Må også bare si at det er utrolig flaut når Jens viser frem Oslo fra kontoret til Obama.. Makan til stygg utsikt.. On the right you see a lot of drug addicts, prostitutes and beggars..:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presidenten er jo bare en frontfigur akkurat som jens er i Norge. Det er alle byråkratene i bunn som styrer skuta.. :)

Selv om byrokrater har veldig mye makt er det ikke tvil om at det er presidenten og hans apparat som styrer rettningen politikken tar. Selv om presidenten alene ikke klarer å endre stort.

 

Sjøl om jeg er litt negativ så er jeg ikke trangsynt som tidligere nevnt i tråden.

Det er mange her inne som ikke klarer å se annet bruk av skattepenger. Noen tror pengene ikke gjør noe godt slik de blir brukt her. Nå bruker nok amerikanerene ganske mye skattepenger på denne turen også så de får det ikke gratis. Jeg forstår at folk kan være uenige i at det er obama som fikk prisen men å mene at han ikke har endret noe virker for meg veldig trangsynt, men det er jo ofte slik på forum at det en skriver fort kan tolkes litt for absolutt selv om en ikke mener det helt slik en skriver.

 

Ønsker Obama lykke til i Afganistan... Russera greide ikke oppgaven og obama's styrker vil nok også slite.. :)

Tror nok det blir vanskelig ja..

 

Må også bare si at det er utrolig flaut når Jens viser frem Oslo fra kontoret til Obama.. Makan til stygg utsikt.. On the right you see a lot of drug addicts, prostitutes and beggars..:)

Ja, det er rett og slett flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han klarte faktisk å vise TRE ting fra kontoret, så for å finne noe mer så pekte han opp til Holmenkollen, men der var det så tett tåke at han ikke så noe som helst.. var ikke lang sightseeing.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en viss symbolikk i denne fredsprisen som gir ett slags press på Obama.. Men det vil være dæven så flaut om han ikke tar oppfordringen til å skape fred...

 

Personlig så liker jeg obama godt. Det kreves en forandring i verden.. Ikke minst i våre U-land

Vi har det generelt veldig godt i Norge. Og det må de fleste innse. Om Norge ikke hadde brukt våre skattepenger på dette så hadde de ikke blitt brukt. Det er ikke sånn at om Obama ikke hadde kommet så hadde vi fått 8km med motorvei.

 

Veldig synd at Obama bare får se solskinnsdelen av Norge og at det så og si er samfunnets topper som får møte han. :)

 

Det virkelige fine Norge med høye fjell og dype daler er noe han burde brukt en dag på... :)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig synes egentlig synd på obama.. i den forstand i at han blir sett på som tulling og mobbet for noe han SELV ikke har lyst til!

 

er norge som setter i stand et jævla sirkus for din egen lysene ære opp ræva.

dette er ikkeno annet enn jævla pr for norge å komme på verdenskartet og at jagland og stoltenberg skal kunne ta obama i hånda..!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig synes egentlig synd på obama.. i den forstand i at han blir sett på som tulling og mobbet for noe han SELV ikke har lyst til!

 

er norge som setter i stand et jævla sirkus for din egen lysene ære opp ræva.

dette er ikkeno annet enn jævla pr for norge å komme på verdenskartet og at jagland og stoltenberg skal kunne ta obama i hånda..!

Som jeg skulle sagt det selv! :partyon:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel det er jo sant! tror du obama ringte ned norge og masa om å komme.. tvert i mot.. Egotrippen på stortinget gikk i taket da de kom på forslaget!

 

 

det som plager meg mest er at meste av kommentarer her virker henrivende rasistiske!

hadde dette vært en jævla same som ble utdelt prisen hadde det ikke vært fult like mye baluba ....selv ikke på lille bilforumet

 

 

er sjokkert over hvor mye idioter man får plass til på et forum her ;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting i mot Obama jeg, virker som en person som ikke bare er optatt av å spille tøff ala Bush

Og nå er det engang slik at han har fått denne prisen enten han ville eller ikke, så da syntes jeg det bare skulle mangle at vi ikke tok vare på han. Det ville jo ikke akkurat vært noe å være stolt av om han ble utsatt for noe her i landet

 

Er det noen som skal nagles i denne saken så er det leder av Nobelkomiteen Torbjørn Jagland. Obhamas kandidatur var sterkt omdiskutert innad i komiteen, men Jagland trumfet den igjennom. Og jeg har en sterk mistanke om at det var fordi Jagland hadde et sterkt ønske om å få hilse på verdens mektigste mann, og samtidig komme på tv. Pompøs som han er

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår