Gå til innhold

ascona b prosjekt

Ranger emnet


hundråførr

Anbefalte innlegg

la i utganspunktet asconaen ut for salg for en tid tilbake, men bilen ble ikke solg å jeg fikk ånden over meg igjen, så nå står bilen på bukker med demontert front og forstilling, vurderer nå å beholde den sjøl nå når jeg ser åssen detta blir, uansett, detta ække salgsannonse, men en link på opppussinga av bilen,

bilen skal i lakkboksen om forhåpentligvis ikke så alt for lenge

å jeg er ikke sikker på åssen fargevalg jeg skal gå for, tar gjerne imot gode forslag å bildeeksempler på passende farge for ascona

 

under er tråden hvor det ligger bilder av bilen, men kommer til å fortsette å legga bildene her istedet.

PA120056.jpg[/img]

 

 

http://www.bilforumet.no/biler-salgs/237375-ascona-b-81-mod-selges.html#post2634835

PA120054.jpg

Endret av hundråførr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Kul bil! Ville gått for samme fargen om du skal gjøre noe med lakken på bilen. Syntes den fargen som er var dritkul!

 

takker og bukker;-)

joda, ideen er å ha samme farge på hele bilen, noe jeg miksa ihop på blanderommet den gangen jeg jobba som lakkerer, den er egen komponert å jeg har mengder av den, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud hvor sakte en opppussing går. gnikker å gnur på hver enaste del og skrue, vær gang jeg ha pussa opp en bil sier jeg "aldri mer Men klarer faen ikke å la være, å det begynner å bli noen biler tilsammen nå,

av å til skulle jeg ønske jeg kunne drite litt i finishen å heller ha ei middelmådig prosjekt som jeg har sett så mange andre har gjort, men det blir jo yrkesstoltet i detta, hater å gjørra ting 2 ganger, å klarer heller ikke å kalle en bil oppussa hvis jeg ikke kan stå for resultatet, men sånne er det vel å være en gammel lakkerer, he he26112009001.jpg26112009002.jpg26112009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var jævli stille her på forumet, er alle på omc eller???

uansett, fått motoren ned i dag, klarte å sette sammen motor å gir, begynnt å jekke det oppi motorrommet, da jeg fikk en følelse av noe var glemt, kasta ett raskt blikk rundt meg å konstaterte at ultøserlageret lå fan meg igjen på gulvet, hadde glemt å setta det i, vippa helt i hue på meg da, måtte ta en 5 minutter før jeg gikk på med kromma rygg å godt mot,

 

føles ut som om jeg melder meg uut av samfunnet hver gang jeg pusser opp en bil, står hver eneste ledige time i garasjen, men blir jo selvsagt fornøyd med resultatet28112009001.jpg28112009002.jpg28112009003.jpg28112009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig ascona, bra fargevalg da, stå på videre;)

 

jo takk skal du ha, bra fornøyd med fargevalget, er ganske lik den fargen som er på nå, bare litt mørkere å litt mer effekt, så valget var ikke så vanskelig, virker som største grunnen til at det går sakte er ventinga på bestillte deler, mangler masse å ting kommer ikke til avtalt tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår