Gå til innhold

Hva gjør din bil 60-120 på?

Ranger emnet


Kong-Erik J

Anbefalte innlegg

Det ligger flere tråder her inne med 0-100 tider etc. Men i dagligdags trafikk er det stort sett ikke 0-100 man har behov for. Det man derimot trenger er fart i forbikjøringer. Derfor lager jeg en tråd der jeg lurer på.

 

Hva tid bruker bilen din på å komme seg fra 60 og opp til 120?

Har ikke målt min nå etter siste justeringer men kommer med min egen tid så fort jeg har fått testet.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ligger flere tråder her inne med 0-100 tider etc. Men i dagligdags trafikk er det stort sett ikke 0-100 man har behov for. Det man derimot trenger er fart i forbikjøringer. Derfor lager jeg en tråd der jeg lurer på.

 

Hva tid bruker bilen din på å komme seg fra 60 og opp til 120?

Har ikke målt min nå etter siste justeringer men kommer med min egen tid så fort jeg har fått testet.

Bra tiltak Kongen!

0-100 så er jeg sjanseløs, men burde ikke være så ille mellom 60-120. Skal se hvis jeg evt får testet i kveld!

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginalt 5-6 sekunder i følge denne videoen

 

 

Får teste selv på 3 gir eller noe etterpå. Catback og anna luftfilter løsning gjør litt selv uten noe ECU justering på disse bilene, Men har putta inn masse stereo så min er sikkert tregere :P

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår