Gå til innhold

Hva gjør din bil 60-120 på?

Ranger emnet


Kong-Erik J

Anbefalte innlegg

7.8x første forsøk

7.10 andre forsøk.

 

Ikke noe og klage på, forbikjøringer har lett for og ende med det dobbelte av fartsgrensa om man ikke konsentrer seg hardt uansett :P. 3 giret funker greit nedover i fart også, bruker det like mye til bykjøring som til forbikjøringer. (30-120) Blir mindre bråk og leven med 4 giret og det går fort nok i vanlig trafikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det er mye tvilsome komentarer og bemerkninger her. Det er flere som allerede har lagt ut video av sine 60-120 men jeg setter det ikke som noe krav ennå. De som vil kan helt klart legge ut en videosnutt mens vi andre kan jobbe med å ta tiden vi bruker.

 

skal se om jeg finner en mobil å filme med jeg (-:

 

017-1.jpg

Få fiksa dieseltanken så kanskje den orker å dra ut 4 giret også....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, måtte jo prøve jeg og. Gjorde det i akselerasjonsfeltet ut mot en tilsynelatende tom firefelts motorvei, men plutselig kom det en lastebil på siden slik at jeg måtte flette. Det forklarer hvorfor jeg nølte sånn i starten. Tida er vel i underkant av åtte sekunder, men jeg kan få gjort det bedre hvis jeg får fri vei uten forstyrrelser senere. Må prøves igjen! :)

 

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=IB6QIpdgpg8&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=IB6QIpdgpg8&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at alt av kjøring skjer i Tyskland på motorveien der, siden vi ikke vil oppfordre til ulovligheter her på forumet. :thumb

 

Eg er ein av dei som ikkje er i Tyskland for øyeblikket,

So dessverre blir det ingen test av bilene mine.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5-9 sekunder en plass, noen som er flinkere til å telle, for jeg er ikke god til det der...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=vmnXbk9JNlA&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=vmnXbk9JNlA&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Målingen går fra 80-140 på speedometer siden speedometer viser 120 km/t når aktuell fart er 100 km/t

 

Beklager ustø filming, er ikke bare bare å holde mobil, lommelykt og kjøre på autobahn :drive2

Endret av Einar

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Er ikke Lærdal i Tyskland da?

 

Uttales vel Laerdalhosen unter lassen eller no.... :D

 

Hehe, det kan stemme det! :)

 

Porschen har ikkje varmeapparat og den har fått bytt nokre slitedeler i motoren. (pga defekt pinnebolt)

So motoren skal køyrast forholdsvis roligt før justeringer til våren. (men eg har sjekka at turboen virka!)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår