Roberto Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Personlig foretrekker jeg sticky rice... Japsetreff i sverige skal iallefall jeg på:D BIlen blir vel ferdig om en måned eller 2 så... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by ozzy Det må jo bli japsetreff!!!! Er en fin trening for de som skal kjøre på gatebil for eksempel:D hvis man må bruke et så stort treff for å "øve" seg til gatebil. så foreslår jeg at du legger igjen kjøre hanskene hjemme.... det er da mengder av små kjøre treff i løpet av sommern. var på banen totalt 11 ganger i sommer jeg... og da kjørte jeg verken på gatebil i mai, eller japse treffet eller bilforumet.net treffet... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by ozzy Det må jo bli japsetreff!!!! Er en fin trening for de som skal kjøre på gatebil for eksempel:D Det kan du øve på på E18 i rushen. :) Gatebil er desverre alt for mye køkjøring. Mere show enn kjøretreff, men kult er det jo, det skal de ha! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Japsetreff på Våler ser stygt ut. Dette pga konsesjonsregler om kategorisering av treff. Vi 8 som stilte med personlig økonomi og mange timer med jobb i fjor, har ikke budsjett på 100k + mannskap til å dra igang nytt japsetreff - slik reglene tilsier. Kanskje på Rudskogen? (selvom dem sier de har like regler..??)' Har telefonisk date med NT (våler) på mandag. Forhåpentligvis får jeg en bedre utredning om evt nye regler da. Det jeg vet hittils, er at det blir strengere med tanke på støy. Loffvarmere og integraer med åpent luftfilter (hehe) blir banned... Men det skal mye til at det ikke blir ettermiddas treff på Våler da! -eller hur eirikoo? hehe MEN, i fjor dro jeg igang 3-4 ettermiddaskjøringer, og det var ikke mange herfra (bilforumet) som stilte! Mange med stor munn, men lite guts dessverre. Bare flaks forhindret at målsetningen om å gå i 0, ikke sprakk! Dette var non-profitt arr. (se også på kjøringene "bil på bane" og bilformet.net arrangerte. -> ikke akkurat overbefolkede) Så jeg håper folk til sommern er mer villige. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 I år har jeg bil som egner seg mer på bane, så i år kommer jeg. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by turbothomas Men det skal mye til at det ikke blir ettermiddas treff på Våler da! -eller hur eirikoo? hehe tipper vi får kjørt oss litt der ja. :D Men det er sant som du sier, det er kjempeinteresse når man lodder stemningen, men når kjøringen kommer, er det få som stiller annet enn oss i den 'harde kjernen'. Det er seriøst bare å stille når vi har en slik kveld, det er ikke farlig, og dere blir tatt hensyn til på banen. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by eirikoo tipper vi får kjørt oss litt der ja. :D Men det er sant som du sier, det er kjempeinteresse når man lodder stemningen, men når kjøringen kommer, er det få som stiller annet enn oss i den 'harde kjernen'. Det er seriøst bare å stille når vi har en slik kveld, det er ikke farlig, og dere blir tatt hensyn til på banen. Bare synd at noen av oss med trimma biler, må kvele eksosen for å få lov til å kjøre på våler nesten uansett. Eneste gangen bilen min får lov til å kjøre på våler blir nokk gatebil. Kjipe folk de på våler Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Hvad Fanken? Dere klager over støybegrensning på en motorsportbane (som dere har FLUST av), og her oppe må vi vurdere om vi skal tørre å småsladde litt i Breivika (industriområde, KRYR av snut der), eller om vi skal kjøre milevis unna byen for å finne en 2*3 meter stor parkeringsplass for å kjøre på? You make me s-i-c-k! EDIT på forhånd: Jeg er ikke så sint som det høres ut som. *klemmepå bilforumet.net* ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 hva er grunnen til denne regel om støynivået? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Precious hva er grunnen til denne regel om støynivået? Naboer til banen er vel det værste problemet? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by turbothomas Loffvarmere og integraer med åpent luftfilter (hehe) blir banned... doh Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Noe som vet noe mer? Pleier det ikke være noe i Danmark? Hørt rykter om at det var noe der i fjor ihvertfall... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Håper på at jeg skal få dratt bilen ut på bane og testet meg litt til sommeren jeg og... Bakdelen er at jeg må enten over sjøen eller om Oslo for å komme på de banene... For ta det i kombinasjon med besøk hos foreldrene til dama eller no... :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Jeg må samme veien, utenom innom foreldrene til dama di :D Men vi kommer vel til å samles ettersom folk skal ting også kjøre sammen. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg