_eSOo_ Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 se der ja :D blei sjef det der alex ..... husk at felgen beveger seg litt i forhold til høyda da :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Knall Alex :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Nyyydelige felger:D Mye stress å montere film? vurderer film selv:) Neida, går ganske greit :) Nå har jeg gjort det 4 ganger da men :P Lite tips er å varme opp filmen før du legger den på, da er den mykere. Vanskeligste er å få ut alt vannet uten at det blir bobler. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Legge film på grøftelysa og el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Legge film på grøftelysa og el? Har det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Høres ut som helsekost... Helsekost er ikke for oss!!:popcorn Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Helsekost er ikke for oss!!:popcorn Nei, DET skal gudene vite :D :popcorn Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Siden jeg har hele 2 dager påske fri (!), så tok jeg meg tid til å handle inn litt lakk til bilen siden jeg skal lakkere den helt ned. Men været har vært en smule ustabilt, så lakkerte motor dekslet i stedet for ^^ Først plukket jeg det fra hverandre: Vasket godt, pusset litt lett med sandpapir og la på plastgrunning: Så ett lag med lakk: Og to lag med lakk og ett lag klarlakk senere: Montert tilbake i bilen: Ikke perfekt finish, men det var heller aldri planen, da utgangspunktet hadde en del riper og flekker etter olje. Blitsen fremhever også en del (skylder på det jeg (: ) Nå mangler bare R8 oljelokk, lakkere kjølevæske tanken sort og endelig få tilpasset RS4 dekslet til å dekke over høyresiden av motorrommet. Jeg har ikke heelt bestemt meg for om jeg skal beholde "1.8 Turbo" merket blått, eller om jeg skal legge litt sølvfarge på bokstavene, noen som har tanker om det? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Jeg har ikke heelt bestemt meg for om jeg skal beholde "1.8 Turbo" merket blått, eller om jeg skal legge litt sølvfarge på bokstavene, noen som har tanker om det? Sølvfarge! :) (Evnt svart eller rød) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Støtter forslaget over med rød.. Det hadde sett helt sinnsykt fett ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Hele 1.8 Turbo i rødt, eller bare deler av det? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 1.8 i sølv og rødt turbo ? kunne vel funka :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Får se om jeg finner no rød lakk i kjelleren :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Du får få nokon med photoshop til må redigere nokre bilder med dei ulike forslaga. Så slepp du å angre. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 (endret) Fant ikke noe rød lakk, så da ble det sølv for denne gang :) Endret April 18, 2010 av al3x Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg