Gå til innhold

al3x' Audi A4 1.8TQ - Burberry edition

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Fikk siste pakke med led pærer på lørdag, så nå er alle lysa montert i interiøret. Gjenstår bare parklys og skiltlysene :)

 

Et par bilder fra i kveld;

IMG_2794.jpg

 

IMG_2800.jpg

 

Glemte stativet til kameraet, så ble bare de to der jeg fikk i fokus.

 

Jeg har forresten to pærer til overs hvis noen skulle trenge det, det er av den typen som sitter i hanskerom, fot brønner, under dørene og bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Da har jeg fått fikset et par småting til på bilen. Viste seg at hornet/tuta plutselig hadde sluttet å virke, så måtte få det byttet. Gikk heldigvis på garanti så det var jo kjekt :)

 

Ellers har jeg montert coming home/leaving home i dag. Hadde såpass flaks at det allerede satt rett kontrollmodul og kontakt i bilen, så jeg trengte bare bryteren og å kode om med vagcom. Skal prøve å få tatt en liten videosnutt av hvordan det fungerer.

 

IMG_2811.jpg

 

Sånn ser bryteren ut ferdig montert (se bort i fra den stygge lysbryteren, hater det belegget Audi har på alt av plast i interiøret!)

 

Ellers så har jeg kjøpt et deksel til å pynte litt i motorrommet, ser slik ut:

IMG_2815.jpg

 

Og sånn blir det seendes ut montert:

IMG_2813.jpg

 

Eneste problemet er at dette er egentlig ikke til 1.8T'n, så jeg må kappe vekk litt plast fra ene siden da den treffer røret her:

IMG_2814.jpg

 

Så når det er gjort blir det bra :) Skal også lakke kjølevæske tanken sort så den ikke stikker sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stiller du hovedlysene da ? For min knapp hvor man stiller hovedlysene er der du har byttet til coming/leaving home knappen.

 

Man stiller ikke xenon-lys manuelt. De er selvregulerende alt etter hvor tungt man laster bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår