Gå til innhold

al3x' Audi A4 1.8TQ - Burberry edition

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

  • Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg respekterer svaret ditt, men hvorfor vil du ikke si det?

Har alltid lurt på hvorfor folk ikke vil si hva de har betalt for biler o.l.

Har vel noe med det å gjøre at noen synes at deres private økonomi er privat. Samme som at noen ikke liker at skattelistene ligger ute.

 

Visse ting har ikke andre personer noe å gjøre med. Men ga mellom 150 og 200 000kr et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin bil, alex! Hvordan er det med coming/leaving home? Er det vanskelig å få fiksa det? :p

Skal ikke være vanskelig å få det til. En bryter, noen ledninger og litt vag com koding dersom du har rett kontroll modul.

 

Må undersøke dette litt mere.

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update til de som måtte være interessert;

Led pærer til hele bilen er kjøpt inn og på vei fra diverse steder.

Blir å bytte alle interiør pærene (taklys, fotbrønner, hanskerom, bagasjerom, under dørene etc), skiltlys og parklys.

 

Så må jeg bestille xenon til fjern- og tåkelysa.

 

Ellers ingen hell med å finne S4 dørlistene billig på nett, så spørs om jeg må krype til korset å bestille fra Møller (koster ca 3800kr der), eller få tak i fra Audi i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alex, pen bil. Ikke noe motor justering på deg?

Joda, det kommer ;)

Men har 3 måneders bruktbilgaranti, så gidder ikke tukle med motor før den er over. Så skal du få hjelpe meg :D

 

Grattis med ny bil Alex:D KongeFarge og interiør;) og ikke minst T`en og Q`en:D

Takker og bukker (:

 

Bestilt deler i dag, kommer til uka ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår