Gå til innhold

al3x' Audi A4 1.8TQ - Burberry edition

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Strøken bil. =)

Ser at du har instalert kjøling i hanskerommet, tenker på å gjøre det samme. Husker du hvor du fikk tak i delene?

Har søkt litt rundt, men finner ingen ting :\

 

Jeg kjøpte alt hos Møller. Koster noen kroner, men men (:

 

Du kan klare deg med slangen og ventilen, da blir det ganske billig. Men mtp. at det kan bli kondens og mugg så kjøpte jeg selve kjøleboksen også, var denne som var dyrest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åh, såpass ja. Får ringe til de å høre da :)

Holder det seg greit kaldt inni der også eller?

 

Ble litt dyrt med hanskerommet som var beregnet for kjøling :P Hele 5000 :\

Så prøver først med det vanlige .. :)

 

Ah, du sjekket pris på hele hanskerommet du ja! :P

 

Jeg kjøpte bare delene løst, dvs. slange, ventil og selve kjølerommet. Ikke hele hanskerommet som man egentlig skal bytte (:

 

Men ja, det holder seg kaldt. Blåser kald luft inn der og man kjøler fint ned drikke til behagelig temperatur. Lufta som blåser inn hentes fra foran varmeelementet, så er vel 16C som blåser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

hehe, fikk tatt litt lakkrens på bilen min no og det funket ganske bra ble mye mer shiny enn da den kom ut av bilvasken. Skal senke bilen i helgen håper eg, vet du ka slags verktøy man trenger? har ingenting så må handle inn litt :P Har kun gjort det før på en B5 men regner med at det er ganske lik fremgangsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...vet du ka slags verktøy man trenger? har ingenting så må handle inn litt :P Har kun gjort det før på en B5 men regner med at det er ganske lik fremgangsmåte.

Fjærklemmer, skrallesett, fastnøkler, CRC/WD40..hm..stort sett det som trengs. Kjekt med muttertrekker og/eller en medhjelper da bakre fjærene er noe dritt å få ut og inn! Foran er det lett.

 

Bilen din er fiin :D Blir gule lykte film på min også, synes det er fint på blå bil, min er dog noe mørkere enn din :D

 

Retteråsen

Takk takk :)

 

Nå er gule filmen tatt av, rev den av i januar :P Var moro, men gikk litt lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår