al3x Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Fikk siste pakke med led pærer på lørdag, så nå er alle lysa montert i interiøret. Gjenstår bare parklys og skiltlysene :) Et par bilder fra i kveld; Glemte stativet til kameraet, så ble bare de to der jeg fikk i fokus. Jeg har forresten to pærer til overs hvis noen skulle trenge det, det er av den typen som sitter i hanskerom, fot brønner, under dørene og bagasjerommet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Ble sweet Alex :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Ble sweet Alex :D Totalt unødvendig å bytte alle de jeg byttet. Men men :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Ble bra anyway:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Go harry? :p Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Go harry? :p Harry med hvitt lys i interiøret? Hva er det du prater om a? Eier ikke smak du eller? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Trur Jean tabba seg litt ut der ettersom han skjøl har bytta til hvite lys i sin tidligere a4 avant. Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Da har jeg fått fikset et par småting til på bilen. Viste seg at hornet/tuta plutselig hadde sluttet å virke, så måtte få det byttet. Gikk heldigvis på garanti så det var jo kjekt :) Ellers har jeg montert coming home/leaving home i dag. Hadde såpass flaks at det allerede satt rett kontrollmodul og kontakt i bilen, så jeg trengte bare bryteren og å kode om med vagcom. Skal prøve å få tatt en liten videosnutt av hvordan det fungerer. Sånn ser bryteren ut ferdig montert (se bort i fra den stygge lysbryteren, hater det belegget Audi har på alt av plast i interiøret!) Ellers så har jeg kjøpt et deksel til å pynte litt i motorrommet, ser slik ut: Og sånn blir det seendes ut montert: Eneste problemet er at dette er egentlig ikke til 1.8T'n, så jeg må kappe vekk litt plast fra ene siden da den treffer røret her: Så når det er gjort blir det bra :) Skal også lakke kjølevæske tanken sort så den ikke stikker sånn ut. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hvor stiller du hovedlysene da ? For min knapp hvor man stiller hovedlysene er der du har byttet til coming/leaving home knappen. Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hvor stiller du hovedlysene da ? For min knapp hvor man stiller hovedlysene er der du har byttet til coming/leaving home knappen. Man stiller ikke xenon-lys manuelt. De er selvregulerende alt etter hvor tungt man laster bilen. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hvor stiller du hovedlysene da ? For min knapp hvor man stiller hovedlysene er der du har byttet til coming/leaving home knappen. I ditt tilfelle må du kjøpe den bryteren med både høydejustering OG coming home bryteren :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Åja, tenkte ikke på du hadde xenon orginalt. men da forstår jeg :D Hva er det som må til for og skaffe seg coming/leaving home ? Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Åja, tenkte ikke på du hadde xenon orginalt. men da forstår jeg :D Hva er det som må til for og skaffe seg coming/leaving home ? Kommer litt an på utstyrsnivået på bilen din, men ligger guide her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1571084post1571084 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Da har jeg jammen bestilt felger til denne bilen også! "Machined finish" 8.5x19", et35 Lages i USA om 2-3 uker og har dem her ca 4 uker senere. Det var det jeg tenkte jeg skulle dele om de foreløpig (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Det blir så braaaaaaa :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg