al3x Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Da har jeg jammen fått tak i og montert en RNS-E også! :D Kommer bilder i morra, litt for mørkt ute nå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Hvor mye måtte du betale for det a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 5000kr inkl. gps antenne og adapter. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Noen bilder: Også har jeg fått byttet ut alle tak lysene med hvite ledpærer nå: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Det var jo ikke så ille pris. Hvor handlet du dette fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Ble bra det der :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Meget pent Alex:) Må ta en titt på den en dag;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Jeg og vil ha sånn! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Det var jo ikke så ille pris. Hvor handlet du dette fra? En på vacn forumet som hadde en liggende til overs :P Han driver å importerer dem. Dette er en 05 modell, så den er liksom utdatert nå da, derfor solgte han den billig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Meget pent Alex:) Må ta en titt på den en dag;) Det skulle la seg ordne ^^ Jeg og vil ha sånn! Ligger på eBay også, fant en til 4900kr inkl frakt men uten moms da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 En på vacn forumet som hadde en liggende til overs :PHan driver å importerer dem. Dette er en 05 modell, så den er liksom utdatert nå da, derfor solgte han den billig. Okei, samma om den er utdatert så lenge den funker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjeld944 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Kjempefin bil! Hørtes ut som du hadde mye bra planer for den ;) Likte LED-lampene i interiøret.. Kunne tenkt meg å gjøre det samme selv! Det så jo awesome ut! Er det vanskelig? Eller er det bare å bytte ut pærene? Passer de rett i sokkelen? Siter (X) '82 Porsche 924 '94 Mercedes E300 TDT Sportline '04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Kjempefin bil! Hørtes ut som du hadde mye bra planer for den ;) Likte LED-lampene i interiøret.. Kunne tenkt meg å gjøre det samme selv! Det så jo awesome ut! Er det vanskelig? Eller er det bare å bytte ut pærene? Passer de rett i sokkelen? Takker :) Led pærene er det bare å bytte ut mot de gamle, bare husk å bestill riktige pærer :) Du som har Avant trenger disse: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Takker :) Led pærene er det bare å bytte ut mot de gamle, bare husk å bestill riktige pærer :) Du som har Avant trenger disse: Du oversåg dette innlegget: Ein orginalspoiler hadde nok gjordt seg.Utanom det, så ser det greit ut. Fin traktor du har bilde av =) Jo, takk for det. :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Du oversåg dette innlegget: Ein orginalspoiler hadde nok gjordt seg.Utanom det, så ser det greit ut. [*]S4/S-line bagasjelokk "spoiler" Derfor jeg ikke svarte på innlegget ditt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg