al3x Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 (endret) Her er da tråden om min nye Audi! Var på tide med noe nytt, så da ble B5en byttet ut med en B6 1.8TQ :) Hentet den i Kristiansand den 20/10 og kjørte den hjemover. (Slik ser bilen ut per dagsdato) Først litt om bilen: Kjøpt ny i Norge i 2001, og har gått i Kristiansand og omegn siden da. Bilen har hatt to middelaldrende mannlige eiere før meg og har fulgt alle tenkelige servicer hos forhandleren. Den har f.eks. fulgt longlife systemet siden den var ny med unntak av en service. Ellers har den nå Mobilitetesgaranti frem til 2011. Bilen ble levert med lyst skinninteriør, Bose anlegget og xenon i nærlys. Sånn så den da ut når jeg fikk den: Planene fremover blir noe sånn som dette: Fjerne emblemer på bakluke med unntak av ringene (DONE!) Enten bytte ut treverket, eller trekke det med stoff (Burberry) (DONE!) Hvite led (xenonlook) i alle interiør lys, skiltlys og parklys (DONE!) S4 dørlister S4 grill (panser) S-line girkule RS4 pedaler (DONE!) RS4/TTS ratt (hvis økonomien tillater det) Avkjølt hanskerom så jeg kan ha kald drikke i bilen (DONE!) Coming-/leaving home (DONE!) S-line eller S4 front S4-look hekk (DONE!) S4/S-line bagasjelokk "spoiler" Tone ruter Gul film på frontlykter og tåkelykter (DONE!) RNS-E (DONE!) Nye felger (DONE!) Justerbart senkesett (DONE!) Steg 1 flash (chip) (DONE!) Kommentarer og forslag tas i mot med glede :D Her er linker til noen oppdateringer for de av dere som ikke gidder å bla gjennom hver eneste side ^^ RNS-E montert - LED interiørlys - Coming home/leaving home RS4 pedaler - Små tillegg - Gule frontlykter Nye felger i boks - Testa felg på bil - Lakkering av motordeksel Pynting under panser - Nye felger montert Endret Juni 20, 2010 av al3x Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Gratulerer med fin bil! :) Du bør gå bort i fra Longlife-service så snart som mulig. Møller burde råde deg om å gå over til tid/km-service. Og btw, de salter på sørlandet også. ;) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 (endret) Gratulerer med fin bil! :) Du bør gå bort i fra Longlife-service så snart som mulig. Møller burde råde deg om å gå over til tid/km-service. Og btw, de salter på sørlandet også. ;) Såpass, hvorfor er det ikke anbefalt med longlife servicene? Jaja, mulig de salter der å, men ikke i samme mengder som her oppe :P Bilen er iallefall fri for steinsprut da, det jeg egentlig mente (: Edit: Fant en tråd om Longlife på vacn nå. Så da får jeg ta å bytte ut med Castrol olje om en 10-15 000km. Endret Oktober 24, 2009 av al3x Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Fin bil du har fått deg;) liker fargen på den der... Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Fin bil du har fått deg;) liker fargen på den der... Takk :) Ja, fargen er perfekt i mine øyne :D Loves it <3 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Schysst! ;) Landet på hvilke felger det blir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Schysst! ;) Landet på hvilke felger det blir? Er usikker gitt...står mellom: HR7 i 19": eller HR3 i 20": Men trenger ikke akkurat å bestemme meg med en gang, har ikke bruk for dem før til våren ^^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 ÅH! Hver jævla gang jeg ser Hrr3 får jeg stå! Nydelige wheels! Vanskelige å finne i 19" da, siden de ikke produseres lengre. Men finnes noen brukte sett her og der. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 ÅH! Hver jævla gang jeg ser Hrr3 får jeg stå!Nydelige wheels! Vanskelige å finne i 19" da, siden de ikke produseres lengre. Men finnes noen brukte sett her og der. HR3 lages bare i 20" ja, så får leve med det i så fall :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Gratulerer alex :D Bra bra ^^ Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 helt sjef bil alex :D gleder meg til å se denne live .... gode planer som vanlig :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 helt sjef bil alex :D gleder meg til å se denne live .... gode planer som vanlig :D Håper det blir bra til slutt (: Marius har iallefall troa på meg, hehe :P Har den vel klar til første treffet på nyåret. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 gratulerer med ny bil alex! :) gleder meg til jeg får se den til våren med luft og råe felger :D:D hva blir første move? :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 gratulerer med ny bil alex! :) gleder meg til jeg får se den til våren med luft og råe felger :D:D hva blir første move? :) Første som skal gjøres er en ordentlig rens innvendig, håper å få tatt det i morra. Sånn ellers så sender jeg av gårde bestilling på ledpærer etterpå, alle innvendige-, skilt- og parklys blir xenon hvite. Hm...bestille xenon til fjern- og tåkelys (4300k) må også gjøres ^^ Så får vi se hva som skjer etter det :) Lakkere helt ned kanskje? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 hva kosta herligheten? hvor langt har den gått? Prisen er mellom meg og selger :) Men føler selv at jeg gjorde et ganske godt kjøp. Bilen har gått 121 000km. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg