Gå til innhold

Hvordan bruke Biltema sitt felg-rep kit?

Ranger emnet


FirstPrice

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Må tette en del, laget av alu. Jeg finner ikke noe om kjemisk aluminum på nettet, men biltema har jo kjemisk metall.

 

men dette er jo metall.

 

er det noen som vet hvor jeg kan få tak i kjemisk aluminium eller om biltemas kjemiske metall kan gjøre jobben?

 

 

EDIT :

 

 

Har nå endret posten litt.

Noen som vet hvordan man bruker biltema sitt felg-kit? Instruksjonsboken var uten hjelp, å jeg må mangle noe.

 

Noen som vet noe?

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke biltema en fem seks ulike "farger" og metaller? Nå har de også disse alufelg-rep kitene sine. Hvilke jeg har sett til salgs i nokså lignede kartonger med større prislapp andre steder i landet.

 

Jeg har ei tannstang med et besynderlig kutt i. Det ble klattfikset med tema-metall. Det henger da på enda. Også har du et amerikansk(?) produkt jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Det er ca like vanlig å bruke i uniten som WD-40 og duct tape. Er det ikke JB Weld det heter tro? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke biltema en fem seks ulike "farger" og metaller?

 

De har det på disse plastelinalignende stavene sine (lurer på om de har gått ut), men jeg snakket om tokomponentsaken på boks.

 

Glemte jo at de har denne som du nevnte også:

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=126040

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]laget av alu.[...]

[...]men biltema har jo kjemisk metall[...]

 

men dette er jo metall.

Aluminium er også metall ;)

Nøyaktig hva kjemisk metall inneholder er jeg usikker på, men det funker på både stål og aluminium.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, beklager. Aluminum er også ett metall, men Biltema sin "metall på boks" fungerer ikke på den. La på ett lag, lot den herde, å etter 10min med litt pussing på den, så datt den av. Den vil ikke feste seg på delene da.

 

Da burde jeg kanskje henvende meg til alu-felg repp sett da.

 

Det er ikke snakk om store sakene her. Legge på ett 2mm lag på 8cm lengde. Som igjen er 1cm bred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.

 

Har da kjøpt rep kit til alu felg fra biltema.

 

Jeg må ha fått en pakke som manglet noe..

 

Er det noen her som har brukt det rep kitet før?

 

Jeg kan umulig ha fått med alle delene. Fikk med en flytende herder og noe gjennomsiktig pasta. En av hver. Det står jeg skal ha med en aktivator (5g) + spraypumpe og 2stk 3g lagringsmasse.

 

Faen, nå ble jeg irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår