Gå til innhold

Utvilsomt Norges råeste bil - carina 1000hk+ fra Molde

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Hvor mange er det faktisk som gjør noe slikt med en carina 2? Svaret er vel grunnlaget for at jeg valgte å gå for denne bilen

 

Og for de som ikke vet hvordan en org. carina 2 ser ut er det slik:

 

Kor skal luftinntaket være?

Det ser ikkje ut som at den bilen får luft.

Skal du gjere, eller har du gjordt noko med motoren?

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes det er modig av deg å gjøre dette, omtrent så langt bort fra boksen som mulig;) Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke likte panseret og fronten noe særlig, siden jeg ikke er noen fan av "overdreven" japsestyling(ingenting ondt ment):)

 

Men selv om designet ikke er helt i mi gate, tror jeg bilen blir tøff når det hele blir gjennomført og alt henger sammen:) Og det er kult at du tar utgangspunkt i en bil utenom det vanlige:)

 

Stå på sier nå jeg!!:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må bare kritisere uansett.

Kommer aldri unna det. Jeg er og en av mange som eier en grisestygg japse (som volvogutta kaller det) med rosa fangere

 

Rosa fangere kan brenne i helvete!

 

ikke fordi at det er harry... driter i hva folk gjør med sin egen bil jeg, jeg ahr min mening, de har sin mening.

 

Men når de kommer på jobb og lurer på pris på lakkering...

uff...

for det første, de har montert det på bilen, og kjørt rundt oppmot årevis med ulakka styling, så det er hakkete, skrapete og skittent, i tillegg.... fangerene som kommer med rosa transport grunning virker som om de har passform som om de er håndlaget av en blind elg med diare, ren dritt, selvølgelig vil jo kunden ha den grisebillige rosa glassfiber greia si like fin som original deler, så vi ender opp med å sparkle å lage alle de skrukkete og bølgete flatene... flate.

 

hater rosa styling :p

 

sorry for offtopic :fire:

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nå fremdeles at det mangler brakett for påhengsmotor. Fyren skal ha aplaus for pågangsmot og kreativitet !!!!!! Men man limer ikke isopor på en bil for å kle det inn med glassfiber. Greit med glassfiber bil eller deler men ikke på den måten . Skal det være, så skal det være stål og tinnsparkling.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nå fremdeles at det mangler brakett for påhengsmotor. Fyren skal ha aplaus for pågangsmot og kreativitet !!!!!! Men man limer ikke isopor på en bil for å kle det inn med glassfiber. Greit med glassfiber bil eller deler men ikke på den måten . Skal det være, så skal det være stål og tinnsparkling.

 

bilen skal da bevege på seg og da... å henge på et ekstra tonn med breddekit i stål... er ikke akkurat måten å spare vekt på :P

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette først var et slik pappstyling prosjekt som var delvis gjort for tull. Men ser jo nå at planene er svære og ser jo at dette kan bli riktig så kult! Stå på!

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår