Gå til innhold

Hvor laste ned Photoshop gratis ?

Ranger emnet


Mikael922

Anbefalte innlegg

Politimester Bastian du eller?

 

Slette posten min er som at jeg skulle vært moderator å slettet det innlegge ditt for å være off topic..

 

Han spør om photoshop ikke noe paint.net/jalla..

 

 

Jeg oppfordret ikke til noen ting, nevnte bare ett nedlastningsprogram som sikkert er skrevet på forumet her 1000 ganger..

 

Men om dette er din måte å vise at du er sjefen på, siden du har blitt moderator, så skal jeg godta det for denne gang:)

 

 

Og til slutt, hvordan skal man kunne bruke alle "finessene" til photoshop om man ikke er nybegynner en gang?

 

dummeste jeg har lest på internett

kverulanter, snakk til noen andre.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politimester Bastian du eller?

 

Slette posten min er som at jeg skulle vært moderator å slettet det innlegge ditt for å være off topic..

 

Han spør om photoshop ikke noe paint.net/jalla..

 

 

Jeg oppfordret ikke til noen ting, nevnte bare ett nedlastningsprogram som sikkert er skrevet på forumet her 1000 ganger..

 

Men om dette er din måte å vise at du er sjefen på, siden du har blitt moderator, så skal jeg godta det for denne gang:)

 

 

Og til slutt, hvordan skal man kunne bruke alle "finessene" til photoshop om man ikke er nybegynner en gang?

 

dummeste jeg har lest på internett

 

Start og les dine egne innlegg så får du se mye dumt! :ratatatat

Torrentsnakk er ikke lov her på forumet, og skulle du se noen andre skrive om dette emnet har man muligheten til å rapportere det inlegget så moderatorene kan fjerne dette!

Forøvrig er hun faktisk veldig bra ontopic da hun svarte trådstarter.

Det finnes IKKE noen lovlige måter å skaffe photoshop gratis på med mindre du faktisk er såppas heldig å blir sponset av noen da.

 

Alternativer er GIMP.. Knallbra gratisprogram. Noen likhetstrekk som photoshop har dem og!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start og les dine egne innlegg så får du se mye dumt! :ratatatat

Torrentsnakk er ikke lov her på forumet, og skulle du se noen andre skrive om dette emnet har man muligheten til å rapportere det inlegget så moderatorene kan fjerne dette!

Forøvrig er hun faktisk veldig bra ontopic da hun svarte trådstarter.

Det finnes IKKE noen lovlige måter å skaffe photoshop gratis på med mindre du faktisk er såppas heldig å blir sponset av noen da.

 

Alternativer er GIMP.. Knallbra gratisprogram. Noen likhetstrekk som photoshop har dem og!

 

klapp igjen du da sherlock..

 

Du så ikke inlegge mitt, å vis du kaller det torrentsnakk så må du dra hue ut av høyballen du sitter fast i!

kverulanter, snakk til noen andre.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klapp igjen du da sherlock..

 

Du så ikke inlegge mitt, å vis du kaller det torrentsnakk så må du dra hue ut av høyballen du sitter fast i!

 

Hva er problemet ditt? Buhuu, innlegget ditt blei sletta! Hva faen har det å si liksom? Kosta det penger å skrive det innlegget? Move on...

 

Det fins ikke lovlige gratis nedlastninger av photoshop, og dermed kan ikke dette omtales på bilforumet.no. Derimot fins det et knallgodt alternativ som heter gimp(nevnt lenger oppe). Dette er på mange måter like bra for folk flest, og det er fullstendig gratis.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt? Buhuu, innlegget ditt blei sletta! Hva faen har det å si liksom? Kosta det penger å skrive det innlegget? Move on...

 

Er ikke at innlegge blei sletta som er problemt!

"kosta det penger å skrive innlegge?":crazysant: Du som har tatt over plassen i høyballen eller?

 

Men over og ut! snakkes til påske! god jul

kverulanter, snakk til noen andre.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det finnes ikke lovlige versjoner av photoshop som varer/er bra og gratis, men det går jo å laste ned med diverse program som du sikkert skjønner selv hvilke, problemet er at det er ulovlig(som de fleste driter litt i), og man risikerer å få virus, for de fleste photoshop-nedlastningene er faktisk virus....

 

Håper at jeg ikke dro den for langt her nå, ellers blir jo jeg veldig lei meg. :-(

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår