Gå til innhold

Durbie's BMW 518i e34 trenger svar på noen spørsmål:)

Ranger emnet


Durbie99

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja så blir nok å beholde det orginal:) Også har jeg så vidt begynt å rustbeskytte i bagasjerommet og ordne ting og tang der... Jeg må også borre et lite hull i lyktene mine som er på bagaslukket for det samler seg vann der og hver gang jeg lukker opp så renner det inn i bagasjerommet, og det vil jeg ikke ha noe mere av :P

1994 Nissan 200sx s13 Stage 3

1964 Buick Skylark 430 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bakruta mulig å ta av for soting? Mye arbeid? Lurer på det samme ang. 2 siderutene bak. Tenkte å sote kanskje, men vil helst ta av rutene for at det skal se best mulig ut :)

 

Noen bilder av bagasjen. Pusser det helt ned så på med rustprimer og noen annet rust dritt... btw, noen som vet om rust greiene fra biltema er bra? er nemmelig det jeg bruker i bagasjerommet. Men var på mekonomen og skaffet rustbeskyttelse som jeg skal ha under bilen.

 

100_0198.jpg

 

100_0201.jpg

 

Eneste som må fikses innvendig er dette:

100_0205.jpg

 

ellers så er ser bilen slik ut, bare det må en liten støvsuger runde og litt vasking

 

100_0202.jpg

100_0203.jpg

Skal skaffe meg nytt ratt:)

100_0204.jpg

Endret av Durbie99

1994 Nissan 200sx s13 Stage 3

1964 Buick Skylark 430 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driftmaster89: det stemmer, er en skiluke i disse bilene, noen har også skipose

 

Ok, det var bra :) Takk for svar ;)

 

 

Å til Durbie: Bruttern skal visst ha brukt den fra Biltema å for han funka det knall.. Å det er bra du poster masse bilder! ;) Men hva er det hvite på det bildet med bakdøra som må fikses?

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så har jeg fått pusset enda mer i bagasjen og fått på rustbeskyttelse på ene halv siden. Blir å ta resten i morgen. Også er det helga og tar meg "fri" fra drekking og pleier heller bilen litt :)

 

Har noen spørsmål fint om noen kan svare :)

 

* Det er veldig mye dødgang på rattet, hva kan være grunnen? Dene ene presonen mener krysset eller noe, den andre mener jeg må bytte endeledda, fikk med to nye når jeg kjøpte bilen.

Dette fikk jeg høre av selger før jeg kjøpte bilen, for det har blitt byttet noe i forstilling men han mente kanskje at den ikke har vært på skikkelig forstillingskontroll.

 

*Er det mye arbeid og ta ut bakruta for soting? Samme lurer jeg på ang 2 side rutene bak.

 

*Bilen har jo som sakt gått 330.000. Er det noen slitedeler/andre deler som jeg burde sjekke evt.bytte?

 

*Venstre bakhjul står veldig skjevt i forhold til det andre, øverst så går hjulet innover, i bunn så er hjulet utover..

 

Takker og bukker for svar! :D

Endret av Durbie99

1994 Nissan 200sx s13 Stage 3

1964 Buick Skylark 430 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har vært litt lat i det siste. Men blir å jobbe litt med den i morgen :) Eneste jeg har gjort er å legge et lag med rustbeskyttelse over rustprimeren. Men ble oppgitt over at rustbeskyttelsen reagerte på rustprimeren (enkelte steder) selv om det står på flaska at det skal brukes rustprimer. Begge deler er kjøpt på biltema.

1994 Nissan 200sx s13 Stage 3

1964 Buick Skylark 430 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jada, lenge siden en update her. fikk lappen i januar så har ikke rukket å være på nett:P Bilen blir nå avskiltet og solgt i deler etter jeg har tatt det jeg trenger. Den hadde 16 2'er feil på eu, noe stort og noe smått. Så da blir det ny bmw:) Kommer vel bilder og div når jeg har fått den.

1994 Nissan 200sx s13 Stage 3

1964 Buick Skylark 430 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår