knutand Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Hei, Min 96 Vectra B 2.0, har en liten sprekk i plastdelen ved innløpet til radiatoren. Ved langkjøring står det 2 fine stråler av kjøleveske flere meter opp i lufta. Jeg kjøpte en flaske med noe tettegreier på Statoil, men det funket ikke. Er det noen som har noen supertriks? Eller må jeg bare kjøpe ny? Det er vel ikke noe grunn til å ikke bruke den på Biltema til 1100? Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Flytende radiatortetting vil neppe hjelpe på sprekker i plast (som du allerede har erfart). Dersom du kan komme til sprekkene, kan det muliogens fikses så det holder en stund med epoxy, evt. armering, eller plastsveising. Metode og resultat vil avhenge av type plast (nylon, termoplast, ...) Er laget for å tåle litt kjemikalier disse delene så det kan være vanskelig å finne hoe som holder. Kjøpe ny er den sikreste metoden som holder i lengden. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Jepp, kjøp ny. Alt annet er en nødløsning. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 gå på nbfbildeler.no å let etter brukt radiator,kan være en del penger å spare på det:D Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg har fra 96 1.8l, men er kanskje noe mindre den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Så en som hadde reparert med noe glassfiberlignende greier, kjøpt på clasern vistnok, hadde holdt i mange år. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har nå etter 3 ukers venting, fått min nye radiator fra biltema. Den funker fint, hvis en ser bort fra at INGEN av festene til vifta passer. Jeg blir vel bare nødt til å mekke til noe. Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg