Gå til innhold

Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Kjøp meg en herlig cruiser av en bil. Kjip motor, men men dette er den ultimate cruisern! Så det gjør ingen ting

 

E200

 

1997-

 

Classic

 

Automat,4 el vinduer,El speil, Acr, Klima , Cruise control og det andre som er standar.

 

0-100 : 11,3 Sek

 

toppfart ...tja hadde den i 200km på motor veien ikke prøvd noe særlig mere, bryr meg ikke egentligt ikke så mye:pimp

 

Planer

 

*Nye lamper foran w211 "look" / X

*Nye bak, klarglas, hvite og røde / X

*Nye Skilt, og skiltplater X

*skiver/klosser rundt baut X / montert foran, ikke bak

*ny grill X

*Ny frontfanger /

*Ta rustflekker lakkere, / tatt panser og kanaler.

 

 

Her er et bilde av nye cruisern min :)

 

9db07afb1072bf23001e4afb764754bd.jpg

 

b4142c8d92797d302047bf64f929d5a4.jpg

 

b9d1c3846e0e3d25582f3530d23a0c67.jpg

Endret av Sæther Racing

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:discohaha det tok ikke lang tid:P grattis med ny bil

 

haha :oohh var ikke mye respons her, kansje like greit det. slapp av holt skal ikke style den, den er fin som den er :) Men ny frontlamper , linse med xenon skal den få samt nye baklamper og kansje nye grøftelys, klarglass som jeg fant :)

 

takk skal du ha. Tror du liker denne, det gjør hvertfall jeg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en på notodden(mercedes-land) som selger slike lykter, med xenon, koster 4500kr ca.. søk på finn så finner du han kanskje..

 

tjaa. litt billigere på ebay da hehe ;)

 

pen bror:D så strøken ut i lakken som du sa ;) Tøffe felger!

 

 

:) takk søta bror. ja fader bilen ser ikke gæren i det hele tatt! Jeg og pappa har en slags konkuranse nå hehe Fått maskin polert osv i dag da :) skulle sett han glana da jeg kjørte den inn i garasjen hehe ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, 211-look er neste modellen, altså det nye karosseriet, ikke 2000-faceliften.

 

Du har en W210 prefacelift, 211 er nye karosseriet av E-klasse, men det nest nyeste.

 

W211 har klarglasslykter, usikker på om det er med eller uten linser.

Baklykter syns jeg sota er fint på mørk/svart bil, de får du også som faceliftlykter, så bilen ser mere moderne ut bakfra.

 

Mine tips: 211-look frontlykter, sota faceliftlykter(ikke orginale), kantfelger, masse senk, kromma bagasjelokkslist, facelift bakfanger og skjørt, orginal framfanger med brabusleppe eller lignende(vrien å få taki) og moderat soting av ruter.

Da hadde du fått en tøff bil da, men det er sånn jeg ville hatt den, ikke nødvendigvis slik du ville hatt det.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår