Gå til innhold

Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en vondskarp lukt som kommer fra vifta , var på mercedes og kjøpte nytt friskluft filter, begynnte og demontere bak i motor rommet og håpet jeg skulle finne det? men neida, vifta fant jeg? Men filtret skal jo sitte foran der? skjønnte jeg ingen ting?

 

Kom det ikke friskluft filter /coupefilter til alle modeler?, hvor kommer den sure lukta fra da? Så rent og pent ut der?

 

Dette er en classic utgave.

 

Noen som kunne gi meg noen tips?

 

Bilder.

 

3b42b3b1640e15ce258fe67636dd0726.jpg

 

b33b29b4b9bde52e59a7d03fdabec9ee.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle andre biler jeg har eid, må jeg sette mitt personlige preg på denne også. Så i dag har jeg bestilt nye frontlamper og xenonkit til disse, nye baklamper ,ny grill, og nytt emblem på bagasje luka ....ble litt fattigere i dag kan man si :)

 

Kjøpte nye skilt til bilen på tirsdag, knippset noen bilder i dag etter jeg monterte de

 

 

4f7e9391d6aba1074423a4d588da1818.jpg

e138c554ccfe8f7c91a4244227e2a7b5.jpg

071386395625013b0af94628f8efe61a.jpg

bca05733e0bd20afd3d7618e243afd33.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice:D men syns den "bruksbilen" får litt mye ting nå jeg!!

 

Sier du alltid. Hvorfor ikke ha en bruksbil som er litt grei:polish:, i steden for og kjøre rundt i en rød søpple kasse i 2 år som du har gjort?

 

hehehe... ups =D

 

:polish: Sånn passe

 

folk med hjerne, kjører bil med stjerne;) hehe..

 

Skjønner mere og mere hvor det ordtaket kommer fra :) Denne mercedes har imponert meg mye!:respect

Endret av Sæther Racing

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg likte grillen, men så er det ikke jeg som skal like bilen heller da...

 

Er ikke lett å mislike mercedes når man prøver det litt, er egentlig mere fordmann jeg, men kjører kun mercedes sjøl nå, og det begynte med en S123 300TDT, bilen der døra føles som ei pengeskapdør, og beltespennene klikker like godt som ladegreppet på ett kraftig skytevåpen, og kjøregenskapene er gode når man venner seg til å kjøre båt....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg likte grillen, men så er det ikke jeg som skal like bilen heller da...

 

Er ikke lett å mislike mercedes når man prøver det litt, er egentlig mere fordmann jeg, men kjører kun mercedes sjøl nå, og det begynte med en S123 300TDT, bilen der døra føles som ei pengeskapdør, og beltespennene klikker like godt som ladegreppet på ett kraftig skytevåpen, og kjøregenskapene er gode når man venner seg til å kjøre båt....

 

HAHA :ass:

 

Tror grillen kommer til og bli fin og løfte trynet på bilen litt, se litt nyere ut, kombinerer dette med chrom linselamper foran med xenon og klare foran og bak :polish:

 

Men skulle gjerne hatt en annen frontfanger da min har sprekt og ikke er så fin :( tips?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår