Gå til innhold

Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tøffe biler dette, Men gi opp opel er du gæren,

 

Kommer alltid til og ligge hjerte rota nærmest, slik går det når man vokser opp i opel.

 

Men mercedes er god erstater mens omegan er på ferie :) Men hadde jeg hadde penger nå hadde jeg hellakert bilen, er små bulker som irriterer meg også som jeg har lyst og få vekk. Og håper fadingen på panseret blir bra

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært fint vær så ser bra ut, men hvor ligger lakk boksen til den, tenkte og slipe den og lakke den når jeg klar med Benzen :)

 

 

Den ble borte under ryddinga, hakke peiling.. muligens i kofferten... Den trenger nok litt mer sparker å sliping for og få den fin ja:)

 

Fikk vite nå igår at brekke ikke fungerte på den ene siden bak, så må få sett på det til helgen tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lakert panseret på bilen i dag :) Skal bli morsomt og se hvordan det ble etter jeg får polert bort lakk støvet. men men blir sikkert helt jævligt, prøve og få opplakert hele bilen. prøve og montere grillen i morgen samt gå og hente pakken jeg har på postkontoret, mistenker at det er nye frontlampene mine.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercefolkets mening er husj vekk med grillen, vet det er lookalike C-klasse Avantgarde, men syns ikk det passer på noe annet.

Men din bil og dine meninger som teller så drit i det, ellers veldig bra, fin bil du har.

Stjerna koster forresten hele 274,- på Bertel O. Steen, 20-30 kroner billigere andre steder.

 

Vet hvordan det er med disse bilene, er egentlig ford-gærning jeg, men husker knapt hvordan det er å kjøre en, tneker som så, merce som bruksbil, og Ford som hobbybil...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercefolkets mening er husj vekk med grillen, vet det er lookalike C-klasse Avantgarde, men syns ikk det passer på noe annet.

Men din bil og dine meninger som teller så drit i det, ellers veldig bra, fin bil du har.

Stjerna koster forresten hele 274,- på Bertel O. Steen, 20-30 kroner billigere andre steder.

 

Vet hvordan det er med disse bilene, er egentlig ford-gærning jeg, men husker knapt hvordan det er å kjøre en, tneker som så, merce som bruksbil, og Ford som hobbybil...

 

Beholder grillen litt til,. se om jeg begynner og like den når jeg får amg emblemt der stjerna skal skulle ha sitti, samt nye linselampene :)

 

Jepp mercedes som bruksbil og opelen som hobby bil. Er jo egentlig opel mann :popcorn:polish:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår