Gå til innhold

Veldig billige dekk hos dekkonline.com? Trenger litt dekkveiledning

Ranger emnet


Emerica

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Driver å leter etter dekk, kom inn på dekkonline.com.

Fikk inntrykk av at dekka der er VELDIG billige i forhold til andre plasser? Ser også ut til at prisene er oppgitt med frakt.

 

Har forøvrig null peiling på dekk, så håper kanskje noen kan anbefale meg andre plasser å handle om dekkonline ikke er å anbefale?

 

Handler folk flest dekk med felgbeskytter eller? Er vel en fordel`?

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største risikoen er vel at du får feil dim eller det er en transportskade etc. Må du sende litt frem og tilbake og du må betale frakta er det kanskje ikke så billig.

 

Rimprotector er et must skal du ha breifelger. Jeg hadde det i flere år. Den sesongen jeg brukte opp et par gamle piggfri på sommern. Ja da klarte jeg såklart å svinge inntil en kantstein. :(

 

http://www.bilforumet.no/teknisk/134588-den-store-sticky-traden-pa-tekniskforumet.html Her har du litt lesestoff om dekk og felg.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, vil du gi fra deg penger, for så å aldri få noe dekk.. så anbefaler jeg å kjøpe dekk hos disse svindlerne!

 

Du får dekka etter en uke, bla bla bla, du er laus osv. kom de med... aldri noe dekk på døra;)

 

Synd de ikke er som meg.. billig, men bra!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere som påstår at de ikke har fått dekka sine på nett, men alle jeg kjenner som har handla der, og det er noen nå, har vært fornøyd, men det sies at man ikke skal handle vinterdekk der, er kontinentale dekk, altså ikke beregnet for Norske forhold.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skody: Er 17" 7" felger jeg skal ha, med mye kant. Så jeg bør vel ha felgbeskyttelse, det bør man vel uansett ha på felger man er redd for?

Eller rimprotector som du kaller det:P

Kansteiner er noe dritt. hehe:) Fort gjort å være uheldig...

 

daaain83/turboolsen: Tok det lang tid før dere fikk varene da? :) Og måtte dere betale på forskudd?

 

Margido/granada/bonnis: Takker for tips! :)

 

 

Dieseldyret: Det hørtes ikke særlig seriøst ut. Ga du opp saken til slutt eller?? Ble de anmeldt?

Så tråden din nettopp, må innrømme jeg ble litt skremt, men de fleste anbefaler de :S Hmm..

http://www.bilforumet.no/opplysningen/210962-kjop-dekk-dekkonline-com.html

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skody: Er 17" 7" felger jeg skal ha, med mye kant. Så jeg bør vel ha felgbeskyttelse, det bør man vel uansett ha på felger man er redd for?

Eller rimprotector som du kaller det:P

Kansteiner er noe dritt. hehe:) Fort gjort å være uheldig...

 

daaain83/turboolsen: Tok det lang tid før dere fikk varene da? :) Og måtte dere betale på forskudd?

 

Margido/granada/bonnis: Takker for tips! :)

 

 

Dieseldyret: Det hørtes ikke særlig seriøst ut. Ga du opp saken til slutt eller?? Ble de anmeldt?

Så tråden din nettopp, må innrømme jeg ble litt skremt, men de fleste anbefaler de :S Hmm..

http://www.bilforumet.no/opplysningen/210962-kjop-dekk-dekkonline-com.html

 

Hos meg tok det 7 dager, så fikk jeg dem levert på jobben. Jeg mener pengene ble trekt når dekka ble sendt fra deres lager...

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skody: Er 17" 7" felger jeg skal ha, med mye kant. Så jeg bør vel ha felgbeskyttelse, det bør man vel uansett ha på felger man er redd for?

Eller rimprotector som du kaller det:P

Kansteiner er noe dritt. hehe:) Fort gjort å være uheldig...

 

daaain83/turboolsen: Tok det lang tid før dere fikk varene da? :) Og måtte dere betale på forskudd?

 

Margido/granada/bonnis: Takker for tips! :)

 

 

Dieseldyret: Det hørtes ikke særlig seriøst ut. Ga du opp saken til slutt eller?? Ble de anmeldt?

Så tråden din nettopp, må innrømme jeg ble litt skremt, men de fleste anbefaler de :S Hmm..

http://www.bilforumet.no/opplysningen/210962-kjop-dekk-dekkonline-com.html

 

jeg ringte dem hver eneste dag etter normal leveringstid, de tok aldri telefonen, sendte mail og fortalte dem rett ut om hva jeg syns om slike apekatt-bedrifter..

 

ikke nok med det, men de var frekke nok til å "registrere" meg på en måte, så jeg får haugevis av reklamer og mailer fra dem, trur de har forstått hva jeg syns om dem, fortalte dem at jeg aldri ble kunde mer hos dem og skal fortelle andre bekjente om hvor useriøse dem er.. fikk til slutt en mail av dem der de ikke skjønte noe..

Men jeg skjønner seriøst ikke hva poenget er, de får ca 1400kr av meg, forhåndsbetalt på riktig konto.nr, så får jeg mail om at de ikke har fått penga, jeg sender dem bilde av kvitteringa.

Ga til slutt opp, orker ikke mer stress nå.

 

Nå betaler jeg heller tre ganger så mye her i Norge, MENS jeg kan ta og føle på dekket i butikken.

 

Men: jeg håper du får til en handel som er billig og god emerica, men jeg stolte blindt på dem og fikk svi, får håpe det går bedre med deg.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daain83: Okei, da var det forhåndsbetaling da. Håper det går an med oppkrav :)

 

Dieseldyret: Å faen, makan til useriøsitet. Det er jo ganske tydelig at de ikke hadde sitt på det "tørre" ettersom de ikke tar telefonen.

Tror kanskje jeg velger å benytte sharifs istedet ettersom du sier det der. Har googlet litt og funnet ut at det er ikke bare du som er misfornøyd.

Så det er kanskje en 50/50 sjangse å ta ved å bestille der.

 

Er greit å kjenne å se på dekket i butikken også, men er mye dyrere ja som du sier. Sharifs priser er ikke så ille da fant jeg ut.

Så det blir nok Falken dekk med felgbeskyttelse på meg, rundt 800,- pr. dekk.

 

Du burde anmeldt de, men politiet er flink til å henlegge saker da :p

 

Takker for informasjonen/rådet! :)

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterdekk.no/ har nettsjappe samt utsalg på Lillehammer. Men ikke spør etter r-dekk der. Det skjønte de bare ikke hva er for noe. Men de hadde noe ille goe kinasportsdekk som dølene innafor bruker på pengebil aka ølbil aka babefestivalen.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

 

andråa på ilseng er også grei. alltid fremme med kalkulatoren og regner.. kom ut 800kr billigre for 4 stk hankook R-S2 i 215/45-17" i forhold til dekkonline.. Han kunne skaffe dekk i samme dimensjon helt ned i 500kr dekket men da er det borte etter en sesong:P Marangoni f.eks.. Og leverings tida sa du? Bestilte torsdag rett før stengetid og hadde dekk på felg rett før stengetid dagen etter :)

 

Lite utvalg i extreme perfomance kategorien i norge desverre (hakket før gateslicks, gateslicks mønster men typisk 180-200 i treadwear, og kort oppvarmings tid)

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår