RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 2500 til den som skaffer meg en kjøper på denne bilen som kjøper den også. Bilen er lagt ut på nytt for 290.000. Se signatur for flere bilder Annonse Selgers beskrivelse av bil Bilen SKAL selges. Bilen er veldig godt tatt vare på og selges med rimelig nye felger(se bilde)på spacere,ferrari gul lakk, Gule koni, ny custom 2,5" eksos, chip, konfilter, dual dump, Nye bremseskiver og klosser. Bilen yter 350++hk 450nm+. Bilen har T tak til sommerkjøring og meget bra stereoanlegg(verdi 50.000), integrert politiradio, laser/radar varsler og voltmeter. Premiert. Kan selges med komplett DVD anlegg for 35.000 i tillegg. Selges grunnet kjøp av leilighet. Se flere bilder her. http://www.hydr.org/bilder/index.htm http://www.cardomain.com/id/fiskebol Alt står ikke montert på bilen men dette selges ferdig montert. Hva venter du på? Bilen står i garasjen og venter på deg! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Litt off topic her, men hvor i norge bruker dem zx på skiltet ? Passte bra til bilen må eg sei ;) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by JokkVahl Litt off topic her, men hvor i norge bruker dem zx på skiltet ? Passte bra til bilen må eg sei ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=25466 Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Hammerfest. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Nice ride, og lykke til med salget, Rack! Nå er det jo snart sommer folkens... Da er det av med taket, og gassen i bånn... :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Har du noen papirer på de hestene dine eller er det gjetting? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Ifølge essex så er det teoretisk oppmot 400hk i bilen. Selv vet jeg ikke. *bump* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 a Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 hehe har jo sett den filmen der du lager donuts og herjer rundt med bilen... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Og ryker clutchen.. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 har det noe å si at jeg har laget blårøyk med bilen? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by RaCk har det noe å si at jeg har laget blårøyk med bilen? Aldeles ikke. Ikke når du har skiftet clutch og fikset det som er galt. En slik bil skal tåle sånt uansett! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 kremt. Beklager Dahlback. Jeg har sett deg lage blårøyk med bilen din. Tror jeg finner meg en annen golf jeg. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hehe....Skjønner ikke hva som er problemet, hvis det er fiksa og slitedelene er bytta ut...sånn at den fremstår som så og si ny.. Forresten...jævlig feit zx Rack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Synes at det er på tide at folk "våkner" opp og oppdager for en superbil en 300 ZX er... Tror nok at de som konstruerte bilen hadde litt blårøyk i bakholdet, så ting og tang har nok fått riktig dimmensjon. Clutchen er litt svak på bilene, men det er vel det eneste også. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg