Gå til innhold

forsterka trykkplate b230f svinghjul. hvor få tak i?

Ranger emnet


abarth racing

Anbefalte innlegg

som sagt noen steder de selger forsterka trykkplate til b230fk med f svinghjul til en billig penge? vet de har på pedersen til 3500 eller noe men er litt budsjett nå. og cluchen slurer på 0,3bar og chip så trenger ny;P

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 763 plate som gjeller da, får vell ikke den til under 3k lenger nei tror jeg :) kan å dreie ned f hjule til å passe 712 plate, men blir fort like dyrt om du ikke har til gang på drei benk :)

 

er det plata de selger på pedersen?

bror min kjøpte sånn til gamle bilen min og den har begynt å slure på fjerde. fk motor med større dyser, porta topp, stor alu ic, 3tom jt, powerfilter, orginal turbo 1,5bar og mega squirt justert av meg, så er litt usikker på den, men den holder kansje til en har råd il noe annet;P

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det plata de selger på pedersen?

bror min kjøpte sånn til gamle bilen min og den har begynt å slure på fjerde. fk motor med større dyser, porta topp, stor alu ic, 3tom jt, powerfilter, orginal turbo 1,5bar og mega squirt justert av meg, så er litt usikker på den, men den holder kansje til en har råd il noe annet;P

 

selger den hos pedersen ja, hvilken lamelle hadde du til den trykkplata?

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår