aakerman Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 hei.. noen her som har noen tips om hvor jeg kan skaffe meg en dynamo til en astra g(den på bilde) som kan produsere mye ampere? 2004 mod 1.6 motor..astra g karosseri men astra h motor,bilen heter astra g twinport n`joy..forhandler har påstått at bilen har en 120 amperes dynamo noe jeg ikke tror helt på. tror den er 65 eller noe jeg,men dette aner jeg ikke da. søker stor dynamo pga stereo... noen som kan hjelpe?:) tusen takk:) Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Hvis du har aircon tviler jeg på at du har under 100 amp. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 det skal stå på dynamoen hvor mange amp den er på. vet ik om noen større men bare å søke på nettet,er mye rart der :D Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Astra H motor? hvilken motorkode? Som sagt, har du ac så skal det være 120A dynamo Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Astra H motor? hvilken motorkode? Som sagt, har du ac så skal det være 120A dynamo ja har ac ja... har jeg ikke tenkt på engang,mest trolig over 100 ampere da ja.:) joda,det bruker å stå på,men å finne dynamoen er en sak,det andre er å få sett på hva som står. :) men finnnes det en plass hvor det selges større?:)dynamoen lader dårliig uansett...:) takk for svar.... Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Stinger har større dynamo, men krever nok litt ombygging for å få det til å passe Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Stinger har større dynamo, men krever nok litt ombygging for å få det til å passe hmmm...ikke noe originalt som passer i samme brakett med andre ord? det var j....dumt da... Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 godt mulig, men jeg vet ikke om noe. Spør hos opel feks, kanksje en mekaniker der vet. Tror ikke det er større dynamo på z20let motorene heller, da 120A pleier å holde ;) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 godt mulig, men jeg vet ikke om noe. Spør hos opel feks, kanksje en mekaniker der vet. Tror ikke det er større dynamo på z20let motorene heller, da 120A pleier å holde ;) skal sjekke nærmere....:) takk:) Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Sannsynligvis er dynamoen eller børstene dine utslitt, 120a skal holde til det meste. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Sannsynligvis er dynamoen eller børstene dine utslitt, 120a skal holde til det meste. ja men du å du jeg krysser fingrer for at det er noe enklere,som f.eks dårlig kontakt eller noe. for det er trangere enn....nedi der...:D Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg