Gå til innhold

Fartsmålere sabotert timer etter montering

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bare fordeler med dette jeg.. Er ikke slik at alle må betale mer i skatt av den grunn. Det blir mindre penger til å bruke på annet tull.

Se bare hva "overingeniøren" sier: Dette er alvorlig av to grunner. For det første utsetter slikt hærverk andre trafikanter for fare. For det andre betyr dette store utgifter for oss, som igjen fører til mindre penger til trafikksikkerhet andre steder, sier Isaksen

 

Pappskalle. Bruk penga på trafikksikkerhet i stedet for kassaapparat

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare fordeler med dette jeg.. Er ikke slik at alle må betale mer i skatt av den grunn. Det blir mindre penger til å bruke på annet tull.

Se bare hva "overingeniøren" sier: Dette er alvorlig av to grunner. For det første utsetter slikt hærverk andre trafikanter for fare. For det andre betyr dette store utgifter for oss, som igjen fører til mindre penger til trafikksikkerhet andre steder, sier Isaksen

 

Pappskalle. Bruk penga på trafikksikkerhet i stedet for kassaapparat

 

Amen, brother!

Og hva skjer med denne unødvendige overvåkningen av oss her til lands? Kan jo faen meg ikke gå utenfor døren uten å bli overvåket! (Tenk også over hvor mange spor som legges igjen bare ved å skrive dette innlegget =P )

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk er så misnøgde med tiltak som blir sette i verk, kvifor ikkje prøve å gjer noko med det, istadenfor å ta dei lette løysingane? For meg verkar det berre som om majoriteten av dei bilinteresserte føler seg nedprioriterte og tilsidesett, og i mange tilfeller kan jo dette ver sant, men ser sjeldan nokon som faktisk verkleg vil gjer noko arbeid for å få gjort noko for bilinteresserte sin del, enn å ta dei lette løysingane.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil nok bare komme med alternative metoder for å forebygge at folk klipper ledninger osv, noe som igjen går ut over oss som bilførere. Er enig i at fotobokser er noe dritt på jord og er enig at det er totalt unødvendig med all overvåkning som staten gjør, men jeg tror neppe det blir bedre hvis man gjør hærverk på fotobokser. For når de har først brukt antall millioner på å sette driten opp vil ikke hærverk et par ganger gjør stort bedre. De vil bare finne alternative metoder..

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår