Gå til innhold

civic på stål-trå!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by benzin

Håper allt gikk bra med føreren, trist å se :(

Alt tilsier vel at det ikke gikk bra med føreren.

Som sagt, man skal ha en god porsjon flaks for å overleve noe sånt.

 

Eller at han ikke brukte beltet, og hadde en god reaksjon så han fikk hoppa over i passasjersetet.

 

Hadde vært fint med litt informasjon?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

rett igjennom rattet da

 

fyttegrisen...

 

men alltid greit å si fra at det er litt blod uttover bildene på slike postinger da.,..

 

 

sikkert ikke lett for alle å se på om de har opplevd noe som var bare bittelitt i nærheten selv på en eller annen måte.....

 

muligens tenke litt på det

 

Hvis det stod feks "advarsel sterke bilder" i overskriften. Tror du da at færre ville gått inn og sett på?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

 

 

De som ikke vil se sterke bilder hadde ikke gått inn på tråden. Og det er jo det som er hele poenget.

 

Ja er for så vidt enig i det, men tror nok folk bare hadde blitt mer nysjerrige og ikke hadde latt være og gå inn...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pedal to the metal

Er ikke mye sterke bilder hvis du ikke er veldig veeeldig glad i biler og ser på det som mennesker. Det er fantasien deres som lager disse sterke bildene..så det kan da umulig betegnes som sterke bilder. Er jo bare en knust bil og litt blod på autovernet..:rolleyes:

 

Tøffing! ;) er jo sterke bilder når du tenker på at noe faaktisk har sittet i den bilen og at en annen gang kan det samme skje deg hvis du er uoppmerksom 2 sec. Men det er jo noe jeg får ut at fantasien min så du har jo delvis rett... ;)

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Nå fikk jeg endelig bildene frem. Hvordan det kan ha skjedd er meg en gåte? Mest sannsynelig photoshop

Åssen søren skal de ha greid å photoshoppe dette bilde..

I så fall er personen syk, og har alt for mye fritid...

Det er lett å se at dette er en ulykke, mener jeg...

Du har bilen fra alle vinkler, med biler, motor, personer og masse detaljer som lett kunne avslørt eventuelt ps editering....

 

Dette er rett og slett en jævlig ulykke, og viser bare hvorfor autovern skal bøye av ned i bakken :rolleyes:

 

- Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tror jo alt er photoshop nå til dags.

 

Føreren av bilen kan jo ha overlevd på en eller annen måte, er alltid muligt å ha flax, i denne ulykken for eksempel var det 6 ungdommer i bilen, 5 overlevde!

 

bad283.jpg

 

 

Leita egentli etter et bilde av en stasjonsvogn som var spidda inn på et autovern som på bildene i denne topicen.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man kan rediagere alle slags bilder å få det til å se ekte ut da. Husk det.

 

Kan vi ikke bare si at det er photoshop da, så holder alle kjeft om at det er ekkelt osv. For det er det ikke, noe blod hva gjør vel det, i allefall hvis det ikke er ekte

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår